اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار گچساران

مشکلات روستاهای بخش مرکزی گچساران مورد بررسی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها، مشکلات روستاهای آبچیرک و چهاربیشه سفلی از روستاهای بخش مرکزی گچساران مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات روستاهای بخش مرکزی گچساران مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان صبح امروز به همراه جمعی از رؤسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی با حضور در روستاهای چهاربیشه سفلی و آبچیرک از نزدیک مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار مشکلات و نیازهای روستاهای آبچیرک و چهاربیشه سفلی از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئولان گچساران پس از حضور و بازدید و بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی این روستاها با مردم روستاها به گفت‌و‌گو پرداختند.

* مسئولان برای تکمیل پروژه‌های روستایی همت کنند

فرماندار گچساران در این بازدید اظهار کرد: توجه هر چه بیشتر به روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می‌کند.

محمد شفیعی با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات و توسعه امکانات در روستاها، یادآور شد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی روستاها در دولت‌های نهم و دهم افزایش داشته و مسئولان باید با جدیت نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کنند.

وی معتقد است پاسخگو بودن مسئولان و حضور آنان در جمع مردم یکی از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شفیعی با اشاره به جایگاه و نقش دهیاران در توسعه و پیشرفت روستاها بیان داشت: تعامل و هماهنگی تنگاتنگ و متقابل دهیاران با مسئولان ادارات و نهادها سبب توسعه هر چه بیشتر روستاها می‌شود.

در این بازدید نمایندگان اهالی این روستاها به بیان مشکلات و کمبودها پرداختند که فرماندار گچساران از ادارات و دستگاه‌های مربوطه خواستار پاسخگویی و ارائه راه حل و راهکار مناسب برای حل مشکلات شد.

تکمیل طرح هادی، پیگیری برای اتمام زمین ورزشی و اجرای روشنایی در روستای چهاربیشه سفلی از موارد و مشکلات مطرح شده در این روستا بود.

مردم روستای آبچیرک نیز خواستار تکمیل طرح هادی، برطرف کردن مشکل آب شرب و بهسازی جاده اصلی این روستا شدند که فرماندار گچساران از ادارات مربوطه خواست تا در کمترین زمان ممکن برطرف کردن مشکلات این روستاها را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فارس، حضور و سرکشی از روستاها و بررسی کمبودها، مشکلات و درخواست‌های اهالی روستاها از برنامه‌های مهم و مستمر فرمانداری گچساران بوده که هر هفته و با حضور بخشدار مرکزی و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول