اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

تحریم‌ها ایران را از هدفی که در پیش گرفته‌اند دور نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها ایران راز از مسیری که در پیش گرفته باز نمی‌دارد و ایرانیان را در مسیر و هدفشان منحرف نمی‌کند.

تحریم‌ها ایران را از هدفی که در پیش گرفته‌اند دور نمی‌کند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بحث تحریم‌ها نمی‌تواند ایران را از راهی که در پیش گرفته است باز دارد.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق ایرانیان است، تصریح کرد: دشمنان در مقطعی از زمان با به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی سعی داشتند که ایران را وادار کنند تا از مواضع خود در زمینه انرژی هسته‌ای کوتاه آید و امروز نیز با تحریم‌های سخت علیه ایران می‌خواهند ما را از ادامه مسیری که در پیش گرفته‌ایم باز دارند.

فتاحی، مردم ایران را مردمی آگاه عنوان کرد و افزود: ایران مردمی آگاه و ولایت مدار دارد که در سایه این ولایتمداری می‌توانند به موفقیت‌های بی‌شماری دست یابند پس چنین تحریم‌هایی نمی‌تواند ما را از اهدافمان دور کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران مردمی نیستند که در برابر این تحریم‌ها گردن خم کرده و تسلیم شوند بلکه برای اینکه از این تحریم‌ها رهایی یابند به خوبی وضعیت موجود را مدیریت می‌کنند.

فتاحی با بیان اینکه تحریم‌ها نشان از ضعف دشمنان است، گفت: اگر امروز شاهد اعمال تحریم علیه ایران هستیم این امر نشان از ضعف دشمنان در برابر ایرانیان است.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در برابر تحریم‌ها از خود ضعف نشان دهیم، اظهار داشت: در صورتی که اندکی قصور و کوتاهی در این راه داشته باشیم دشمن به اهداف خود می‌رسد.

فتاحی با بیان اینکه تمام این تحریم‌ها به منظور واردکردن فشار به مردم ایران است، تصریح کرد: مردم و مسئولان با همدلی بیش‌تر می‌توانند در برابر تحریم‌ها همچون سد عمل کنند.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول