اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر:

هزینه درمان در کشور در سطح بالایی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور گفت: روستائیان و عشایر می‌توانند برای تضمین آتیه خود و خانواده‌هایشان زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گیرند.

هزینه درمان در کشور در سطح بالایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌مجتبی موسویان در هفتمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه با اشاره به طرح‌های در دست اقدام در صندوق بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر کشور اظهار کرد: عشایر و روستائیان می‌توانند برای تضمین آتیه خود و خانواده‌هایشان زیر پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گیرند.

موسویان ادامه داد: ما نیازمند تشکیل پرونده سلامت برای همه آحاد جامعه هستیم چراکه در حال حاضر هزینه درمان در کشور ما در سطح بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در کشور گفت: طرح پزشک خانواده وظیفه غربال و هدایت بیماران را برعهده دارد و باید فرهنگ پذیرش مردم در راستای اجرای این طرح تقویت شود تا هم هزینه‌ها و هم خدمات سریع‌تر و بدون واسطه به بیماران ارائه شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان عشایر به‌عنوان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت سنگینی در ایجاد آرامش و آسایش برعهده دارد، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب بهترین نوع خدمت را به مردم ارئه دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز با اشاره به برگزاری منظم ماهیانه جلسات شورای هماهنگی مدیران گفت: تعامل بسیار مناسبی بین مدیران اجرایی دستگاه‌ها وجود دارد.

براندیشه شناسایی نقاط قوت، ضعف، بررسی، حل مسائل و مشکلات هر یک از ادارات اجرایی تابعه را از جمله اهداف این نشست‌ها خواند و تصریح کرد: ما به دنبال کوتاه کردن فرایند‌های کاری و خدمت بهتر به ارباب‌رجوع هستیم.

وی اظهار کرد: جامعه هدف ما در دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی همه آحاد جامعه است، لذا خدمت‌رسانی به این مردم نیز نیازمند تعامل‌، هماهنگی و هم‌افزایی بیشتری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در سطح کارشناسی نیز اکثر واحدها با هم تعامل و همکاری لازم را دارند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: این جلسات به رفع موانع و مشکلات موجود در استان و کشور کمک می‌کند.

عبدالحمید واحدی وظیفه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این برهه از زمان مهم خواند و افزود: کارکنان این وزارتخانه از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم مواجه هستند.

واحدی در پایان خواستار برگزاری چنین جلسات و نشست‌هایی در همه وزارتخانه‌ها شد و گفت: این جلسات کمک می‌کند تا به فکر حل مسائل و مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول