اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات فردوس خبر داد

کمک 10 میلیون تومانی دانش‌آموزان فردوس به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فردوس از کمک 10 میلیون تومانی دانش‌آموزان این شهرستان به ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد.

کمک 10 میلیون تومانی دانش‌آموزان فردوس به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید حسین مقدس پیش از ظهر امروز در جشن محبت به اهل‌بیت (ع) که در مدارس سطح شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته شهرستان فردوس رتبه نخست خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه محبت و ارادت به ائمه اطهار(ع) سبب سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها می‌شود بر ترویج فرهنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح جامعه تاکید کرد.

مقدس از کمک 10 میلیون تومانی دانش‌آموزان شهرستان فردوس به عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم شهرستان فردوس علاقه خاصی به ائمه معصوم(ع) دارند و همواره در بازسازی عتبات عالیات و کمک به اماکن مقدس پیشگام و در جایگاه نخست خراسان جنوبی قرار دارند.

 

* محبت به اهل بیت(ع) محبت به مظلومان جهان است

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز محبت به اهل بیت(ع) را محبت به مظلومان و مستضعفان جهان دانست و گفت: درسی که دانش‌آموزان از جشن محبت به اهل‌بیت(ع) می‌گیرند این است که باید محب اهل بیت، پیرو ولایت و بصیر باشند.

سید مهدی علیپرست افزود: یکی از هجمه‌های دشمن در جنگ نرم تخریب اماکن مقدس و توهین به مقدسات دین مبین اسلام است که مسلمانان با بازسازی این اماکن از ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع و به ترویج فرهنگ اسلام در جهان کمک می‌کنند.

در جشن محبت به اهل بیت(ع) که به صورت نمادین در راهنمایی دخترانه فرزانگان شهرستان فردوس برگزار شد برنامه‌های متنوعی شامل سرود دسته جمعی، مداحی، گفتگوی سه نفره دانش‌آموزی پیرامون توسل به اهل بیت(ع) و کلیپ اجرا شد.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول