اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره از مستعدترین مناطق استان برای سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: خرم‌دره از مستعدترین مناطق استان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

خرم‌دره از مستعدترین مناطق استان برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزار فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره دارای جمعیت 65 هزار نفری است، گفت: بیش از 53 هزار نفر از جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر خرم‌دره واقع هستند و بقیه در روستاهای این شهرستان اسکان دارند.

وی به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌دره اشاره و ابراز داشت: موقعیت جغرافیایی مناسب، فضای طبیعی خرم‌دره، وجود راه‌های مواصلاتی و نزدیک بودن به مرکز کشور و استان از ویژگی‌های بارز این شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره وجود دارد، عنوان داشت: در حال حاضر در فاز توسعه زیرساخت‌ها را آماده کرده‌ایم.

نوری‌پور با برشمردن مهمترین قابلیت‌ها و مزیت‌های شهرستان خرم‌دره گفت: وجود زیرساخت‌های لازم از جمله نزدیکی به پایتخت و مرکز استان به وسیله راه آهن و جاده ترانزیت و اتوبان در شمال شهر شهرک صنعتی 400 هکتاری از مهمترین قابلیت‌ها و مزیت‌های صنایع این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این قابلیت‌ها بهترین موقعیت برای استقرار شرکت‌های صنعتی در این شهرستان است، عنوان داشت: وجود مناطق کوهستانی شمالی و جنوبی خرم‌دره برای انجام ورزش‌های زمستانی، وجود سد خلیفه‌لو و شویر و فرودگاه ورزش‌های هوایی در منطقه گردشگری شمال شهر از دیگر ویژگی‌های موجود در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود:‌ وجود چشمه‌ها و آبشارهای متعدد در سطح شهرستان و همچنین وجود زیرساخت‌های لازم از جمله قرار گرفتن در آزادراه زنجان ـ تهران، راه‌آهن و نزدیکی به پایتخت و مرکز استان، این شهرستان را به یکی از مستعدترین مناطق برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، ورزشی، فرهنگی، صنعت، معدن، گردشگری، بازرگانی و تولیدی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول