اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 7 میلیارد ریال کالا برگ به مددجویان خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد خرم‌دره گفت: در هفت سال گذشته در حدود 7 میلیارد ریال کالا برگ و بن غیرنقدی به مددجویان کمیته امداد خرم‌دره پرداخت شده است.

پرداخت 7 میلیارد ریال کالا برگ به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به کمک به آسیب‌دیدگان و جمع‌آوری سایر کمک‌های خاص از جمله کمک به لبنان، سومالی، زلزله، فلسطین، عتبات عالیات، قربانی، طرح رضوان و نذورات اظهار داشت: تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم برای این منظور مبلغ 743 میلیون و 984 هزار و 323 ریال جمع‌آوری شد.

وی افزود: در دولت نهم مبلغ 799 میلیون و 218 هزار و 623 ریال برای کمک به آسیب‌دیدگان و سایر کمک‌های خاص جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در دولت دهم و تا تاریخ بیستم مرداد‌ماه سال جاری مبلغ 4 میلیارد و 846 میلیون و 685 هزار و 800 ریال به منظور کمک به آسیب‌دیدگان و سایر کمک‌های خاص جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 6 هزار و 500 مددجو و سایر اقشار نیازمند تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم تحت پوشش بهره‌مند از کالا برگ و بن غیرنقدی بودند، گفت: ارزش ریالی این امر به میزان 2 میلیارد و 80 میلیون ریال است.

احمدی افزود: در دولت نهم برای 19 هزار و 500 نفر به میزان 5 میلیارد و 557 میلیون و 500 هزار ریال کالا برگ و بن غیرنقدی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در دولت دهم و تاریخ بیستم مرداد‌ماه سال جاری به تعداد 718 نفر و به ارزش یک میلیارد و 352 میلیون ریال کالا برگ و بن غیرنقدی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره به طرح اطعام مددجویان به صورت کالایی و نقدی اشاره و تصریح کرد: در سال‌های پیش از روی کار آمدن دولت نهم در این راستا مبلغ 32 میلیون و 453 هزار و 400 ریال کمک شد.

وی اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم میزان این کمک‌ها به ترتیب 37 میلیون و 846 هزار و 677 ریال و 269 میلیون و 185 هزار و 500 ریال است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول