اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

احداث فرهنگسرای بانوان در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرمدره از احداث فرهنگسرای بانوان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

احداث فرهنگسرای بانوان در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به شاخص‌های فرهنگی شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: قدمت 8 هزار ساله خرمدره بر اساس یافته‌ای تاریخی موجب ارتقای بسیاری از شاخص‌ها به ویژه شاخص فرهنگی شده است.

وی بالا بودن نرخ باسوادی را یکی دیگر از شاخصه‌های فرهنگی شهرستان خرم‌ره عنوان و خاطرنشان کرد: دارا بودن بیشترین نرخ با سوادی در خرم‌دره، بالا بودن تعداد افراد اهل مطالعه و کتابخوان و همچنین میزان قبولی افراد در ورود به مراکز آموزش عالی نشان از غنای فرهنگی در مردم خرم‌دره است.

فرماندار شهرستان خرمدره از احداث فرهنگسرای بانوان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کار ساخت فرهنگسرای بانوان شهرستان خرمدره به صورت 50 درصد تامین مالی اولیه از سوی شهرستان و 50 درصد به وسیله استان اقدام می‌شود.

وی با اشاره به حمایت دولت از کشاورزان در زمینه بیمه محصولات کشاورزان تصریح کرد: کشاورزان باید از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

نوری‌پور در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت و امامت خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از ولایت است که باید برنامه‌هایی در شأن این دهه در شهرستان برگزار شود.

وی افزود: چرا که در جامعه ما معنویت همچون خورشید فروزان تابش کرده و این مهم به برکت وجود ولایت و امامت امامان معصوم(ع) است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و گفت: باید نسبت به خرید کالاهای ایرانی فرهنگ‌سازی شود که امیدواریم واحدهای تولید و صاحبان صنایع تلاش کنند که با ارتقای کیفیت کالاهای خود مردم را راغب به استفاده و مصرف کالاهای ایرانی بکنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول