اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست کمیته امداد

همایش بزرگ زکات و مسجدمحوری در گلستان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ زکات با محوریت مسجد، روحانیت، مردم، انفاق و خدمت‎رسانی با حضور سرپرست کمیته امداد و رئیس ستاد اقامه نماز در مصلای گرگان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ زکات و مسجدمحوری در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان استان گلستان روز چهارشنبه 24 آبان ماه جاری میزبان این همایش بزرگ در شهرستان گرگان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان عصر امروز در جمع مدیران ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بر پیگیری فرهنگ زکات تاکید کرد و بیان داشت: خیرات و نذور از عوامل وحدت‌آفرین در بین مسلمانان هستند که باید در گسترش و ترویج آن در جامعه بیش از پیش اهتمام شود.

جامعه اسلامی مهد اقدامات دین‌محوری است

علی حاجی‎اکبری با بیان اینکه جامعه اسلامی مهد اقدامات دین محوری است بیان داشت: از مهم‌ترین عواملی که سبب تحکیم وحدت ملت ایران در برابر تهاجمات دشمن می‎شود همین اقدامات خداپسندانه است که باید آن را در جامعه و بین مردم تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به مساجد همواره به عنوان پایگاه تجمعات دینی و اجتماعی مردم مطرح بوده است، بیان داشت: باید تلاش شود تا مساجد همچون گذشته حضور پررنگ مردم به ویژه جوانان را در خود لمس کنند و تنها مکانی برای ادای فریضه نماز و عزاداری‎ها نباشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در خصوص اهمیت مسجد محوری در همایش زکات خاطر نشان کرد: یکی از رسالت‎های مهم کمیته امداد امام راحل توجه به مسجدمحوری است که هدف آن باید احیای کارکردهای اصلی مساجد در پیگیری مسائل و مشکلات مردم باشد.

انس مردم به مسجد یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش است

حاجی‎اکبری انس مردم به مسجد را یکی از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و افزود: از رموز بقای اسلام، وحدت کلمه است و این مهم در سایه مسجدمحوری محقق می‎شود لذا باید تلاش کنیم تا ظرفیت‎های مساجد را احصا کرده و پیوند مردم را با مساجد بیشتر کنیم.

وی در خصوص اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد گلستان خاطر نشان کرد: 3 هزار و 667 فرصت شغلی طی هفت ماه گذشته برای مددجویان کمیته امداد استان گلستان فراهم شده است تا بتوانند با ورود به عرصه اقتصادی زمینه استقلال مالی خود را تامین کنند.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول