اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران خبر داد

آغاز آموزش پزشک‌یاری ورزشی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از برگزاری آموزش اولیه پزشک‌یاری ورزشی در مازندران از 27 آبان ماه خبر داد.

آغاز آموزش پزشک‌یاری ورزشی در مازندران

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: باید امکانات پزشکی برای تمامی ورزشکاران در مکان ورزشی فراهم شود تا در صورت حادثه ورزشکار از مصدومیت جدی جلوگیری شود.

وی از برگزاری کلاس 50 ساعته پزشک‌یاری تیم‌های ورزشی در ساری خبر داد و افزود: پس از برگزاری این کلاس به قبول‌شدگان از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، گواهینامه اهدا می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران در ادامه تصریح کرد: در کلاس پزشک‌یاری کارشناسان درباره موضوع تغذیه در ورزش، احیای قلبی و ریوی، داروها و مواد نیروزا و دوپینگ سخنرانی خواهند کرد.

دهقان گفت: در این کلاس آموزشی افرادی حق حضور دارند که شرایط آموزشی را دارا باشند.

وی یادآور شد: کسانی که لیسانس یا فوق دیپلم پرستاری، فوق دیپلم هوش‌بری، دارندگان مدرک هلال احمر و همچنین سابقه پنج سال حضور در هیئت پزشکی ورزشی دارا هستند می‌توانند در این کلاس آموزشی حضور یابند.

دهقان در پاپان خاطرنشان کرد: آموزش پزشک‌یاری تیم‌های ورزشی روزهای 27 آبان تا دوم آذر به میزبانی ساری در ساختمان مدیریت برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول