اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند، گفت: معرفی افراد واجد شرایط مشاغل خانگی به بانک‌های عامل آغاز شده است.

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یونس فاتح صبح امروز در کارگروه اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: معرفی افراد واجد شرایط مشاغل خانگی به بانک‌های عامل آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر بانک عامل مورد نظر بانک ملی بوده و طبق تفاهمات انجام یافته و ابلاغیه بانک مرکزی، بانک‌ها موظف به قبول پرونده‌های ارسالی و اعطای تسهیلات مورد نظر هستند.

فاتح با بیان اینکه تاکنون بیش از 97 درصد از 17 هزار میلیارد تومان سهم آذربایجان‌شرقی در بنگاه‌های زودبازده منجر به عقد قرارداد با بانک‌ها شده است، تصریح کرد: عملکرد بانک ملی رضایت‌بخش بوده و از مسئولان بانک سپه نیز انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری داشته باشند. 

وی اظهار کرد: از آنجایی که بیکاری معضلی عمومی بوده نیازمند همکاری جمعی و اقدامات فرا قوه‌ای برای مهار آن هستیم. 

فاتح اشتغال‌زایی را مرهون همکاری‌های همه‌جانبه عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با ترسیم سیمای شهرستان سراب از لحاظ اشتغال‌زایی و فعالیت‌های انجام یافته در بخش اشتغال در این شهرستان یادآور شد: از سال 85 به بعد 6 هزار و 943 شغل در سراب ایجاد و 3 هزار و 938 طرح مصوب شده در کارگروه اشتغال وجود داشته است.

وی با بیان اینکه مزیت‌های هر شهرستان به صورت ویژه‌ای باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: مشکل منابع وجود ندارد و دولت آماده کمک در این زمینه بوده و فقط مشکل نرم‌افزاری مطرح است.

فاتح افزود: در سامانه رصد در سال‌جاری در شهرستان سراب 56.6 درصد سهم این منطقه محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آمادگی این اداره کل برای کمک به شکل‌گیری تعاونی‌های توسعه و عمران خبر داد و افزود: تعصب یکی از ظرفیت‌های توسعه بوده و با تشکیل این تعاونی‌ها می‌توان به توسعه و عمران مناطق استان شتاب بیشتری بخشید. 

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول