اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت کربلا سپاه بوشهر خبر داد

برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان بوشهر برگزار می‎شود.

برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین کهن‌مو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با همکاری پایگاه‎های مقاومت حوزه کربلا سپاه شهرستان بوشهر همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر را با حضور گسترده بسیجیان سی‎ام آبان ماه ساعت 16 در مسجد خاتم‌الانبیاء این شهر برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‎های اجرایی هفته بسیج در حوزه کربلا افزود: کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد در ششم آذر ماه در مسجد امام حسین (ع) شکری از دیگر برنامه‎های ویژه‎ای است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کهن‌مو اضافه کرد: برگزاری مراسم زنجیرزنی از منزل شهدای محله بهشت صادق تا گلزار شهدای شهر بوشهر توسط پایگاه مقاومت نجف اشرف هر شب ساعت 22:30 از دیگر برنامه‎های این هفته به شمار می‎رود.

فرمانده حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر از احکام مهم اسلامی است که باید بیش از پیش سرلوحه رفتار همگان قرار گیرد و در قالبی فراگیر، در جامعه اسلامی ما نهادینه شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که اجرای دیگر فریضه‌ها به آن وابسته است و جامعه امروز ما بیش از گذشته به آن نیاز دارد. احیای این فریضه بزرگ الهی، زیبنده این ملت عاشورایی است؛ چه آنکه این فریضه مهم از اهداف نهضت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

کهن‌مو متذکر شد: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین آمر به معروف در دنیا است و اگر امر به معروف و نهی از منکر از روی اخلاص باشد تاثیر خود را خواهد گذاشت.

فرمانده حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر اذعان داشت: در دین مبین اسلام، بی‌تفاوتی در برابر جامعه و وضعیت دنیا مفهومی ندارد و اگر بی‌تفاوت باشیم، دشمن به راحتی همه چیز را استحاله می‌کند.

انتهای خبر/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول