اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد:

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: کارگاه یک‌روزه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی عصر امروز در جلسه هماهنگی راهکار فرهنگی و آموزشی در راستای اجرای صیانت از حقوق شهروندی در بروجرد گفت: بزرگداشت واقعه عاشورا موجب تاثیرگذاری بر جسم و روح انسان می‌شود و باید تلاش شود تا این عزاداری‌ها بر اساس روش بزرگان دینی برگزار شود.

وی بیان کرد: در برخی از عزاداری‌ها مشاهده می‌شود که از ابزارهایی برای موسیقی استفاده می‌کنند که سبب ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شود و نباید در برگزاری عزاداری‌ها مزاحمتی برای مردم ایجاد شود.

حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: روز چهارشنبه همایش طلایه‌داران تبلیغ در دفتر امام جمعه بروجرد از با حضور مبلغان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: روز هشتم محرم همزمان با سراسر کشور همایش شیر خوارگان حسینی در بروجرد در سالن ولایت این شهر برگزار می‌شود که در این همایش حجت‌الاسلام سعادتی درباره موضوع حجاب و عفاف سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول