اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور شادگان خبر داد

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه پیام نور شادگان

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور شادگان از برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه پیام نور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه پیام نور شادگان

جمال سلمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی سیدفؤاد شوکاوی، سیدمصطفی صباحی مقدم و محمود کنجکاو در دانشگاه پیام نور شهرستان شادگان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت محفل انس با قرآن در سطح دانشگاه‌ها افزود: با اجرای این محافل در سطح شهرستان، انس و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با قاریان و حافظان استانی و گروه‌های همخوانی میهن اسلامی بیشتر می‌شود.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور شادگان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای معرفی الگوی قرآنی به نسل جوان و نوجوان است.

وی با تأکید بر اینکه باید توجه و سرمایه‌گذاری بیشتری به قرائت قرآن کنیم زیرا قرائت قرآن معجره می‌کند، گفت: انسان‌های گمراه با قرائت قرآن متوجه خدا می‌شوند و غیرمسلمانان نیز با شنیدن آیات و کلام وحی نیز جذب آن می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه به رسم یادبود از قاریان شرکت کننده در این مراسم تقدیر و تشکر شده است، تصریح کرد: این محفل با همت کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان این دانشگاه و رفع مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف است.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور شادگان با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن به‌ویژه در ماه محرم تلاشی برای تبیین ارزش‌های دینی و مذهبی است، گفت: با برگزاری چنین برنامه‌ها و محافلی در دانشگاه‌ها می‌توان با قشر جوان جامعه را به سوی اهداف متعالی جامعه سوق داد.

انتهای پیام/ 72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول