اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

120 محفل انس با قرآن در مساجد و اماکن فرهنگی ‌زنجان برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ‌120 محفل انس با قرآن در مساجد و اماکن فرهنگی ‌زنجان برگزار شد‌.

120 محفل انس با قرآن در مساجد و اماکن فرهنگی ‌زنجان برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده این اداره کل در ایام ماه رمضان افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با اوقات فراغت تابستان برنامه‌های آموزشی خوبی را در مراکز قرآنی و فرهنگی انجام داد و توانست به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد .

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور انتظار ویژه‌ای از استان زنجان در خصوص برنامه‌های ماه محرم می‌رود ابراز داشت‌: باید در خصوص برنامه‌های محتوایی ماه محرم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا امسال نیز این برنامه‌ها بازتاب لازم را داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: امسال در ماه مبارک رمضان 80 کلاس تفسیر قرآن و 120 محفل انس با قرآن در مساجد و اماکن فرهنگی و دینی برگزار شد.

وی یادآور شد: در ماه رمضان در 70 مرکز قرآنی استان کلاس‌های مفاهیم قرآن به بهترین شکل ممکن اجرا شد.

حجت‌الاسلام دشتکی از اعزام یک هزار و 200 مبلغ در ماه مبارک رمضان با پوشش تبلیغی 95 درصد در سطح استان خبر داد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال از حضور شخصیت‌های مهم کشوری در برنامه‌ها استفاده شد.

وی با بیان اینکه مکتب شیعه با نام مبارک امام صادق(ع) شناخته می‌شود، تاکید کرد: به برکت تلاش‌های ماندگار امام صادق(ع) است که امروز شیعه اعتبار و آبرو دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید در ایام شهادت امام صادق (ع) به بهترین شکل ممکن برای ترویج فرهنگ غنی اسلام بهره گرفت و به همین مناسبت نیز باید برنامه‌های محوری در سطح هر شهرستان برگزار شود.

وی در ادامه از اجرای مراسمات ویژه ایام شهادت امام صادق(ع) در مساجد محوری خبر داد و افزود: هم اکنون یک هزار و 300 هیئت مذهبی در سطح استان زنجان وجود دارد و باید از این ظرفیت در ایام و مناسبت‌های مذهبی به بهترین شکل ممکن استفاده لازم را برد.

حجت‌الاسلام دشتکی در ادامه از شهرداری زنجان خواست تا همکاری لازم را در مورد تبلیغات محیطی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) داشته باشند.

وی استفاده از ظرفیت علما و مبلغین و فضای مجازی را در زمینه معرفی هرچه بهتر شخصیت امام صادق(ع) خواستار شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول