اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

تکریم از پیشکسوتان ورزشی ارزشمند و ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: تکریم و تجلیل پیشکسوتان ورزشی که سال‌های سال به فکر تربیت شاگردانی پاک و صالح بودند ارزشمند و ماندگار است.

تکریم از پیشکسوتان ورزشی ارزشمند و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در همایش گلچین‌های ورزشی آمل تا سال 91 و نشست تعاونی جامعه ورزش این شهرستان ابراز داشت: تکریم و تجلیل پیشکسوتان ورزشی که سال‌های سال به فکر تربیت شاگردانی پاک و صالح بودند ارزشمند و ماندگار است.

وی افزود: قهرمانان و ورزشکاران این شهرستان سرآمد استان هستند که در میادین المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی برای همیشه خوش می‌درخشند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه کار در بخش ورزشی و هزینه در این بخش سرمایه‌گذاری و فرصت است، تصریح کرد: ورزش دشمن اصلی اعتیاد است و جوانان و نوجوانان با روی آوری به ورزش خود از شر مواد مخدر اعتیادآور در امان نگه می‌دارند.

نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه برای پیشرفت ورزش کشور و درخشش در تمام عرصه‌های ورزشی باید از تمام توان استانی و کشوری استفاده کرده و همه این توان‌ها همسو شده تا بتوانیم ایران اسلامی را در قلل افتخارآفرینی حفظ کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در این نشست ورزشی گفت: از سال 1383 برای نخستین بار در کشور تعاونی جامعه ورزش آمل آغاز به کار کرد و هم‌اکنون حدود 500 نفر عضو دارد.

هاشم جمشیدپناه تصریح کرد: این تعاونی با هدف تقویت دوستی و همبستگی در بین ورزشکاران، رفع مشکلات بین اعضای خانواده ورزشکاران، همدلی و هم‌اندیشی تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران آملی در هر دوره‌ای درخشش زیادی در میادین بین‌المللی و جهانی دارند با اشاره به وضعیت ورزشی در این شهرستان بیان داشت: باید بیش از گذشته فضاهای ورزشی را برای استفاده ورزشکاران مهیا کنیم و هر روز شاهد افتخارآفرینی و مدال‌آوری آنها باشیم.

انتهای پیام/ 86012/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول