اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

رسانه‌های گیلان فعالیت‌های ورزشی استان را به خوبی پوشش نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با انتقاد از عملکرد رسانه‌های استان گفت: رسانه‌های گیلان اخبار و رویدادهای ورزشی استان را به خوبی پوشش نمی‌دهند.

رسانه‌های گیلان فعالیت‌های ورزشی استان را به خوبی پوشش نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در نشست توجیهی و کارگاه آموزشی و خبر نویسی و اصول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در جمع مسئولان روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان در سالن المپیک، اظهار کرد: روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما 90 درصد کار انجام می‌شود و تنها 10 درصد پوشش خبری دارد، افزود: در کشورهای دیگر جهان اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که آنها کوچک‌ترین کار خود را با پوشش خبری بسیار بزرگ می‌کنند به همین دلیل بازتاب بیشتری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات سمعی و بصری و تکنولوژی به‌روز، باید اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق انجام شود.

وی ادامه داد: هیئت‌ها باید توجه داشته باشند که با استفاده از کمترین امکانات خود نیز می‌توانند اخبار را در اسرع وقت به روابط عمومی اداره کل اطلاع دهند تا در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

به گفته بابایی، اداره کل ورزش و جوانان استان با انجام مستندسازی اخبارها و فعالیت‌های موجود هیئت‌های ورزشی استان را مورد ارزشیابی قرار می‌دهد.

وی با انتقاد از رسانه‌ها گفت: در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد آنها اخبار و فعالیت‌های ورزش استان را به خوبی پوشش ندادند که این موضوع در دست بررسی است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه بسیاری از کارها و رویدادها پوشش داده نمی‌شود، ابراز کرد: روابط‌عمومی‌ها چشم و امین هیئت‌ها هستند و باید به درستی کار کنند.

وی گفت: باید اخبار و فعالیت‌ها شفاف ارائه شود و هر گونه انتقادی که در عرصه ورزش انجام می‌شود همه پاسخگو باشند.

بابایی روابط‌عمومی‌ها را عضو و بدنه خانواده ورزش خواند و بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها با توجه به ارتباطات می‌توانند در عرصه خبر موفق عمل کنند.

وی با معرفی انتصاب حبیب‌الله محمدپور در سمت مسئول حوزه رسانه مدیر کل ورزش و جوانان استان، اذعان کرد: لزوم گسترش ارتباطات این اداره کل را بر آن داشت تا برای ایجاد ارتباط بیشتر با وزارت ورزش و جوانان از این نیروی تخصصی در امر اطلاع‌رسانی استفاده شود.

مجید محمد‌پور، تدریس کلاس توجیهی، کارگاه آموزشی و خبر نویسی و اصول روابط عمومی هیئت‌های ورزشی گیلان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول