اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی:

زیرساخت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از آمادگی این استان برای اجرای طرح پزشک خانواده خبر داد.

زیرساخت‌ها برای اجرای طرح پزشک خانواده فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هاشم سلطانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: اهداف بیمه سلامت کشور جزو متعالی‌ترین اهداف حوزه سلامت محسوب می‌شود که در صورت تحقق، شاهد تحول عظیمی در حوزه سلامت خواهیم بود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف بیمه سلامت تعریف بیمه پایه برای تمام اقشار است که در میان تمام بیمه‌گزاران به ‌صورت مشخص و یکسان بوده و دارای هماهنگی میان تمام نهادهای بیمه‌گذار است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده یکی دیگر از اهداف مهم این بیمه است که امید می‌رود با هماهنگی‌های به ‌عمل آمده شاهد برگزاری هرچه سالم‌تر آن در استان باشیم.

وی در زمینه نحوه فعالیت بیمه سلامت در قالب طرح پزشک خانواده اضافه ‌کرد: تمام مراحل اجرایی این طرح از ابتدا تا انتها متعلق به بیمه سلامت بوده و به همین دلیل باید تلاش بیشتری توسط کارکنان و کارشناسان این نهاد برای موفقیت در اجرای طرح انجام پذیرد.

سلطانی با اشاره به ثبت‌نام پزشکان داوطلب برای شرکت در طرح پزشک خانواده در سامانه الکترونیکی گفت: بیمه سلامت به‌عنوان متولی اصلی طرح پزشک خانواده عهده‌دار عقد قرارداد با پزشکان بوده و به ‌زودی با دعوت از پزشکان داوطلب حضور در طرح پزشک خانواده نسبت به انجام مراحل اولیه این طرح اقدام خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های والا در عرصه درمانی و خدمات‌دهی به بیماران آمادگی کامل برای اجرای طرح پزشک خانواده را دارد و امید است به‌زودی با حضور کارشناسان ستاد کشوری اجرای این طرح شاهد آغاز طرح پزشک خانواده در استان باشیم.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده موجب می‌شود تا بیش از 70 درصد هزینه‌های بیمار کاسته شده و به این ترتیب شاهد اصلاح روند درمان تمام اعضای جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول