اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر:

روحانی‌محوری باید اولویت هیئت‌های عزاداری باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: مسئولان هیئت‌های عزاداری باید در ایام محرم روحانی‌محوری را در راس کارهای خود قرار دهند.

روحانی‌محوری باید اولویت هیئت‌های عزاداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سید کاظم سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلیل‌آباد اظهار داشت: مداحان هیئت‌های عزاداری در ماه‌ محرم و صفر باید اشعار و مداحی‌های خود را با متون اسلامی تطبیق دهند.

سالاری افزود: استکبار جهانی و دشمنان اسلام با جنگ نرم به جنگ ما آمده‌اند و لذا باید عزاداران حسینی با هوشیاری و ذکاوت خاص در این راستا حرکت کنند.

وی با بیان اینکه از 29 روستای شهرستان خلیل‌آباد فقط دو روستا فاقد روحانی دائم هستند، یادآور شد: این آمادگی را داریم تا با همکاری شورا و روسای هیئت‌ها در تامین روحانی روستاها اقدام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر با بیان جلوگیری از خرافات در عزاداری‌ها بیان کرد: مسئولان هیئت‌های عزاداری با جذب روحانی و مداح در جذب جوانان تلاش کنند و بر اجرای نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع) با برنامه‌ریزی لازم اهتمام داشته باشند.

سالاری پیام امام حسین(ع) را اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: باید اهداف قیام عاشورا از سوی روحانیون و مبلغین به‌درستی برای عزاداران تبیین شود.

انتهای پیام/70002 /ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول