اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-18

اعزام گروه‏های پزشکی به مناطق محروم سمنان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان سمنان از اعزام گروه‏های پزشکی به مناطق محروم سمنان هم‏زمان با هفته بسیج خبر داد.

اعزام گروه‏های پزشکی به مناطق محروم سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین دهرویه عصر امروز در جلسه ستاد هفته بسیج در شهرستان سمنان گفت: پاسداران، فدائیان انقلاب اسلامی هستند؛ چراکه پاسداران متصل، همراه و همگام با ولایت فقیه هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سمنان اظهار داشت: ‌تبعیت محض از ولایت فقیه نتیجه‌ای جز پیروزی ندارد.

دهرویه افزود: باید بدانیم و آگاه باشیم که در این مقطع زمانی، اوضاع طوری است که اگر لحظه‌ای از ولایت جدا شویم، خطر سقوط دامن‏گیر ما می‌شود.

وی بر پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و پیرو خط رهبری بودن را وظیفه هر مؤمن و مسلمان واقعی دانست.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان سمنان نیز در این نشست گزارش جامعی از تشکیل کمیته‌های ستاد هفته بسیج ارائه داد و گفت: هفت کمیته در قالب ستاد هفته بسیج سپاه در سمنان تشکیل و شرح وظایف هر کمیته توسط واحد فرهنگی اجتماعی سپاه سمنان به آنها ابلاغ شده است.

علی احمدی افزود:‌ ویزیت رایگان در طول هفته بسیج، انجام مشاوره خصوصی خواهران، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و افتتاح پروژه عمرانی بسیج سازندگی،‌ برگزاری همایش رهپویان حسینی و جشنواره وبلاگ‌نویسی با عنوان رهپویان ولایت از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی دیگر برنامه‌های هفته بسیج را پیاده‌روی منسجم بانوان بسیجی به سمت گلزار شهدای گمنام، نشست سیاسی و تجلیل از بسیجیان نمونه در سرخه عنوان کرد.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان سمنان ادامه داد: برنامه‌ شاخص حوزه موسی ابن جعفر(ع) سرخه، برگزاری همایش مداحان و روحانیان با حضور یکی از سخنرانان برجسته قم و برنامه شاخص دیگر این هفته در سمنان، فراخوانی دسته‌های ویژه عزاداری و همچنین ایستگاه صلواتی است.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول