اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی بویین زهرا خبر داد

صدور کارت مهارت صنایع دستی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا گفت: 80 کارت مهارت صنایع‌ دستی در بویین زهرا صادر شد.

صدور کارت مهارت صنایع دستی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین شهربانو سلیمانی صبح امروز در جلسه میراث فرهنگی شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه فعالیت‌های آموزشی در مراکز آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در سه دوره برگزار شده از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری بویین زهرا در حدود 80 کارت مهارت ویژه هنرجویان صادر شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا افزود: اجرای دوره‌های آموزشی سهم قابل‌ توجهی در احیا و نیز توسعه هنر‌های بومی در هر منطقه دارد که این مهم لازم است مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه فصل مرمت و ترمیم بناها و کاروانسراهای تارخی هر ساله از اواخر فصل بهار در بخش‌های مختلف این شهرستان آغاز شده و تا اواخر شهریورماه نیز تداوم می‌یابد، تصریح کرد: در مجموعه می‌توان گفت که در بیشتر روستاهای این شهرستان یک بنا و مجموعه تاریخی وجود دارد که ضرورت توجه به آنها نیز بسیار زیاد است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول