اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد

اعزام اکیپ‌های امداد به چالوس برای کمک به سیل‌زدگان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: به منظور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در شهرستان چالوس اکیپ‌های کمک‌رسانی و امدادی آتش‌نشانی به این شهرستان اعزام شدند.

اعزام اکیپ‌های امداد به چالوس برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید صفری ظهر امروز در جریان اعزام این نیروها به شهرستان چالوس اظهار داشت: نیروهای امدادی آتش‌نشانی و نیروهای کمک‌رسانی از سوی شهرداری کرج به این شهرستان اعزام شدند تا اقدامات خود را درباره کمک به سیل‌زدگان انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های اخیر در بسیاری از نقاط کشور به ویژه شهرهای شمالی و وقوع سیل در چالوس خسارات مالی فراوانی به مردم وارد شد که با توجه به آماده‌باش نیروهای ما در کرج چهار اکیپ نیروهای ویژه خدماتی و آتش‌نشانی به این شهرستان اعزام شدند.

صفری تأکید کرد: در برخی از نقاط کرج نیز در پی وقوع بارش‌های اخیر شاهد آبگرفتگی‌هایی هستیم و هم‌اکنون نیروهای خدمات‌رسان مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

این مسئول با بیان اینکه این آبگرفتگی‌ها بیشتر در مناطق فرسوده صورت گرفته است، افزود: نیروهای ما در حال آماده‌باش کامل هستند اما میزان بارش‌ها به حدی است که کنترل برخی از آبگرفتگی‌ها باید توسط دستگاه‌ها صورت گیرد.

صفری ادامه داد: برای ارائه خدمات بیشتر به سیل زدگان در چالوس همچنین  چهار دستگاه پمپ آب قوی نیز به این شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم مشکلات سیل‌زدگان را در این شهرستان کاهش دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری کرج آمادگی دارد تا در صورت نیاز نیروها و خدمات بیشتری را به سیل زدگان در این شهرستان ارائه دهد، افزود: امکانات، تجهیزات و نیرو در کرج در حال آماده‌باش بوده و مسئولان شهرستان چالوس در صورت نیاز می‌توانند هماهنگی‌های لازم را برای اعزام این نیروها و تجهیزات با ما داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول