اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

خیرین 323 مدرسه در اردبیل احداث کردند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل گفت: خیرین تاکنون در این استان ‌323 مدرسه برای رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش در حوزه تحصیل شایسته احداث کردند.

خیرین 323 مدرسه در اردبیل احداث کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس عصر امروز در همایش دانش‌آموزان خیر مدرسه‌ساز که در سالن امام خمینی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در طی 14 دوره برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز یک میلیارد و 84 میلیون تومان نیک‌اندیشان استانی و خارج از استانی تعهد مالی داشتند.

وی تصریح کرد: این نیکوکاران تاکنون 323 مدرسه در قالب یک‌هزار و 359 کلاس درس احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

رئیس شورای شهر استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز 14 سال است در این استان تأسیس شده و همه ساله جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به شایستگی برگزار می‌شود اما این همایش در سال‌های اخیر با تفاوت برجسته‌ای برگزار شده چرا که فرهنگیان و دانش‌آموزان در این کار خیر سهیم هستند.

قرآن‌نویس به خدمات علیپور خیر مدرسه‌ساز اردبیلی در زنده نگه داشتن ابدی نام و یادش اشاره کرد و ادامه داد: ‌این خیر نیک‌اندیش تمام زندگی خود را وقف خدمت به دانش‌آموزان کرد و تمام دارایی خود را صرف ساختن 72 مدرسه به یاد 72 شهید کربلا کرد.

وی بیان کرد: ما هر چند این خیر ارزشمند را از دست دادیم اما جایگزین او مالک جعفرزاده است که در تداوم فعالیت‌ها و رسالت علیپور مصمم است تا مدارسی را به نام اسرای کربلا احداث کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: ساخت مدارس با یاد و نام اسرای کربلا افتخاری ماندگار برای این استان حسینی می‌باشد تا تراز جهانی و بین‌المللی پیدا کنیم.

وی به اقدام و حرکت مناسب آموزش و پرورش در توزیع قلک‌های خیریه گفت: انتظار می‌رود در این زمینه حاصل کار ترویج فرهنگ خیرخواهانه و یاری‌گرایانه باشد.

انتهای پیام/2122‌‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول