اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان:

390 مدرسه گلستان در طرح هجرت بهسازی و نوسازی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان از بهسازی و نوسازی 390 مدرسه در طرح هجرت از سوی بسیجیان استان در سال‎ جاری خبر داد.

390 مدرسه گلستان در طرح هجرت بهسازی و نوسازی شدند

حسن ملک‎حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در راستای طرح سازندگی، محرومیت‎زدایی و خدمات‎رسانی تعداد 75 هزار و 675 نفرروز به مناطق محروم اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 6 هزار و 350 نفرروز از بسیج طلاب و بسیج فرهنگیان به اردوهای طرح هجرت برای محرومیت‎زدایی و کمک به سازندگی اعزام شدند.

بکارگیری47 هزار نفرروز در قالب طرح‎های صیانت از جنگل و مراتع گلستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان ابراز داشت: تعداد 25 هزار و 715 نفرروز در قالب حلقه‎های صالحین پایگاه‎های بسیج به منظور رفع مشکلات مناطق محروم بکارگیری شدند.

ملک‎حسینی از مشارکت 47 هزار نفرروز در قالب طرح‎های صیانت از جنگل و مراتع استان خبر داد و یادآور شد: این طرح‎ها با مشارکت جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

وی متذکر شد: تعداد 27 هزار نفرروز از جوانان متخصص در اجرای پروژه‎های کشاورزی و منابع طبیعی در گلستان بکارگیری شدند.

 

 
زمینه اشتغال بسیجیان را در گلستان فراهم کرده‎ایم

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی به اجرای طرح‎هایی از سوی بسیج سازندگی اشاره کرد و ابراز داشت: با بسترسازی پروژه‎هایی از قبیل پرورش مرغ و ماهی، پرورش قارچ و سایر محصولات کشاورزی برای بسیجیان، خوشبختانه زمینه اشتغال آنان را در استان فراهم کرده‎ایم.

ملک‎حسینی بیان داشت: در مرحله نخست 3 هزار و 500 جوجه نیمچه بین 22 نفر از بسیجیان توزیع شد و در حال حاضر نیز حدود 50 بسیجی متقاضی پرورش جوجه نیمچه هستند که قرار است 5 هزار و 300 جوجه نیمچه به آنها تحویل داده شود.

وی از ارائه ویزیت رایگان به نیازمندان در مراکز درمانی و مطب‎ها خبر داد و گفت: 3 هزار نفرروز از بسیج جامعه پزشکی در این طرح مشارکت کردند.

15 کارگاه مهارت‎افزایی مهندسین متخصص بسیجی در گلستان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان خاطر نشان کرد: در سال جاری دو همایش بزرگ در راستای فرهنگ‎سازی معرفی کالاهای داخلی و مبارزه با واردات بی‎رویه کالای خارجی برگزار شده است.

ملک‎حسینی همچنین از برگزاری 15 کارگاه مهارت‎افزایی و توانمندسازی مهندسان متخصص بسیجی در سطح استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به پیشنهاد مقام معظم رهبری به منظور محرومیت‎زدایی در سال 1379 تشکیل شد ابراز داشت: فعالیت این سازمان در پنج محور سازندگی در عرصه نوسازی، بازسازی، بهسازی، زیباسازی اماکن علمی و آموزشی همچنین خدماتی انجام می‎شود.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول