به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، لطفالله همتی اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ و نگهداشت ساختمانها و در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین سهولت دسترسی آنان به متصدیان امور مختلف انجام شده است.
وی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکان، ادارات گاز شهرستانهای مختلف استان به وسایل مناسب اداری تجهیز و نوسازی شده است.
رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: این اقدام صورت گرفت تا کارکنان و همچنین مشترکان این شرکت بتوانند در محیطی سالم و متناسب با شئون برتر اداری به تعامل با یکدیگر بپردازند.
همتی افزود: شرکت گاز استان سمنان در حال حاضر 17 ساختمان اداری در حال بهرهبرداری دارد و بدین منظور، در سه سال گذشته تاکنون برنامهریزی لازم برای مرمت و بازسازی داخلی و در صورت امکان تجهیز آنها به سیستم حرارت مرکزی به عمل آمده است.
رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان گفت: این اقدام انجام شد تا ضمن افزایش بهرهوری کارکنان، دریافت خدمات از سوی مشترکان و ارباب رجوع نیز آسانتر شود.
آموزش 10 برنامه تحول اداری در استان سمنان
رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان همچنین از آموزش 10 برنامه تحول اداری در این استان خبر داد.
همتی افزود: با حضور اعضای شورای راهبردی و دبیران و متولیان برنامه تحول اداری شرکت گاز استان سمنان، دوره آموزشی آشنایی با 10 برنامه تحول اداری در سمنان برگزار شد.
وی اظهار داشت: در پی کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد سال 1389 توسط شرکت گاز استان سمنان در استان، 15 نفر از اعضای کارگروه یاد شده به منظور انطباق هر چه بیشتر عملکردها با شاخصهای برنامه در این دوره آموزشی شرکت کردند.
همتی ادامه داد: در این دوره که به همت معاونت آموزش و پژوهش استانداری سمنان و با حضور اعضای دیگر کارگروههای دستگاههای اجرایی استان در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، الزامات و مباحث 10 برنامه تحول اداری و قوانین و ابلاغیههای مربوطه ارائه شد.
رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان افزود: شرکت گاز استان سمنان در سال 1390 نیز نسبت به تکمیل اطلاعات عملکرد خود در این زمینه اقدام کرده و نتایج اولیه آن، از پیشرفت شاخصهای عملکردی نسبت به سالهای قبل حکایت دارد.
انتهای پیام/74004/ش/ف4004