اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداری شرکت گاز استان سمنان خبر داد

مناسب‏سازی 17 ساختمان اداری شرکت گاز استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس خدمات اداری شرکت گاز سمنان از مناسب‏سازی فضای 17 ساختمان اداری شرکت گاز استان در شهرستان‏های مختلف خبر داد.

مناسب‏سازی 17 ساختمان اداری شرکت گاز استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، لطف‏الله همتی اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ و نگه‏داشت ساختمان‏ها و در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین سهولت دسترسی آنان به متصدیان امور مختلف انجام شده است.

وی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکان، ادارات گاز شهرستان‏های مختلف استان به وسایل مناسب اداری تجهیز و نوسازی شده است.

رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: این اقدام صورت گرفت تا کارکنان و همچنین مشترکان این شرکت بتوانند در محیطی سالم و متناسب با شئون برتر اداری به تعامل با یکدیگر بپردازند.

همتی افزود: شرکت گاز استان سمنان در حال حاضر 17 ساختمان اداری در حال بهره‏برداری دارد و بدین منظور، در سه سال گذشته تاکنون برنامه‏ریزی لازم برای مرمت و بازسازی داخلی و در صورت امکان تجهیز آنها به سیستم حرارت مرکزی به عمل آمده است.

رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان گفت: این اقدام انجام شد تا ضمن افزایش بهره‏وری کارکنان، دریافت خدمات از سوی مشترکان و ارباب رجوع نیز آسان‏تر شود.

آموزش 10 برنامه تحول اداری در استان سمنان

رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان همچنین از آموزش 10 برنامه تحول اداری در این استان خبر داد.

همتی افزود: با حضور اعضای شورای راهبردی و دبیران و متولیان برنامه تحول اداری شرکت گاز استان سمنان، دوره آموزشی آشنایی با 10 برنامه تحول اداری در سمنان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پی کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد سال 1389 توسط شرکت گاز استان سمنان در استان، 15 نفر از اعضای کارگروه یاد شده به منظور انطباق هر چه بیشتر عملکردها با شاخص‏های برنامه در این دوره آموزشی شرکت کردند.

همتی ادامه داد: در این دوره که به همت معاونت آموزش و پژوهش استانداری سمنان و با حضور اعضای دیگر کارگروه‏های دستگاه‏های اجرایی استان در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، الزامات و مباحث 10 برنامه تحول اداری و قوانین و ابلاغیه‏های مربوطه ارائه شد.

رئیس خدمات اداری شرکت گاز استان سمنان افزود: شرکت گاز استان سمنان در سال 1390 نیز نسبت به تکمیل اطلاعات عملکرد خود در این زمینه اقدام کرده و نتایج اولیه آن، از پیشرفت شاخص‏های عملکردی نسبت به سال‏های قبل حکایت دارد.

انتهای پیام/74004/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول