اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل:

معافیت‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم در نظر گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت:‌ شایسته است از طرف دولت و مجلس معافیت‌های تشویقی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شود.

معافیت‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر اردبیل با حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به موقعیت ممتاز استان اردبیل در حوزه صنعت، کشاورزی و ضرورت به کار گرفتن این توانمندی‌ها به شکل صحیح اظهار داشت: همانگونه که نماینده مردم اردبیل در دوران استانداری نیز به ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان واقف بوده و نارسایی‌ها را به خوبی فهمیده بودند بهتر است همه دست به دست هم دهیم تا با برطرف کردن معایب و نارسایی‌ها صنعت و کشاورزی این استان از رکود خارج شود تا از شرایط کمرشکن خلاصی پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل یادآور شد: بسیاری از واحدهای ما به دلیل بدهی‌های سنگین به بانک‌ها و یا کمبود نقدینگی با خطر رکود و تعطیلی روبرو هستند، اما سفر اخیر رئیس مجلس و اعضای کمیسیون صنایع این امیدواری را ایجاد کرده که به سرعت مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

قرآن‌نویس گفت: پیش از این واحدهای تولیدی زیر پنج نفر از معافیت‌های تولیدی برخوردار بود که از سال 91 این معافیت‌ها و همچنین سه درصد بخشودگی بیمه بیکاری حذف شده و در این زمینه واحدهای کارگری ما با مشکلات و نارسایی‌های جدی مواجه هستند.

این مسئول ضرورت حل این مشکلات و توجه جدی به صادرات و ممانعت از واردات برخی کالاهای تولید داخلی را یادآور شد و تصریح کرد: حقوق زیر 500 هزار تومان کارگر جوابگوی مشکلات و نارسایی‌ها نیست و کارگر ما هرگز به این در‌آمدها دلخوش نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرآن‌نویس در پایان سخنان خود اذعان داشت: مردم واقعاً از اختلافات بیزار هستند و در سطح ملی، منطقه‌ای و شهرستانی آرزو دارند که یک آرامش و اعتماد‌آفرینی بین مسئولان و کارگزاران نظم حاکم باشد و مسئولان نیز وظیفه دارند این خواسته مردم را اجابت کنند و با تدبیر بیشتر امور اقتصادی و نابسامانی‌های به وجود آمده را برطرف کنند.

انتهای پیام/62003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول