اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

نظام صالحین سد دفاعی مقابل تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش سپاه استان سمنان گفت: یکی از سدهای دفاعی برای مقابله‌ با تهاجم فرهنگی دشمنان، حلقه‌های صالحین و توجه ویژه به آن است.

نظام صالحین سد دفاعی مقابل تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم احمدپناهی ظهر امروز در کارگاه آموزشی شجره طیبه صالحین که با حضور پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: دو طرح مهم و استراتژیک امر به معروف و نهی از منکر و شجره طیبه صالحین از مهم‏ترین و اصلی‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه طرح صالحین در حقیقت آدم‌سازی افراد در حلقه‌های تربیتی و معرفتی است، افزود: تفاوت صالحین با دیگر برنامه‌های سپاه این بوده که این طرح در اصل رفتارسازی می‏کند.

معاون تربیت و آموزش سپاه استان سمنان تأکید کرد: اگر کسی به دنبال توشه ‌برداشتن برای آخرت باشد، بهترین کار خدمت در شجره طیبه صالحین است.

احمدپناهی خطاب به سرحلقه‌های طرح صالحین گفت: شما سرحلقه‌های نظام شجره طیبه صالحین، معلم و پیامبر امت خودتان هستید.

وی افزود: حضور صرف در حلقه صالحین بی‌نتیجه است؛ آنچه در این بخش مهم و ضروری بوده عمل به آموخته‏هاست.

معاون تربیت و آموزش سپاه استان سمنان افزود: در خواندن کتاب‌های دینی و مذهبی مانند کتب شهید مطهری فقط نباید به خواندن و مطالعه تکیه کرد و به سفارش قرآن کریم، سلاح ما در مقابله با دشمنان دین و فرهنگ و ارزش‌های دینی است و باید در هر لحظه به‏روز شود.

وی به فرقه‌های ضاله‌ بهائیت و وهابیت اشاره کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت همان‏گونه که امام خامنه‌ای نیز بارها در سخنان خود به آن اشاره کرده‌اند، رمز پیروزی در مقابله با فرقه‌های ضالّه است.

احمدپناهی افزود: روزانه بیش از 25 برنامه فارسی‏زبان به اسلام توهین می‌کنند؛ بنابراین ما به عنوان مدافعان اسلام باید جلوی این قبیل هجوم فرهنگی را بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر کسی در جبهه‌ نظامی ضعیف‌تر از حریف مقابل باشد، شکست می‌خورد و اگر در جبهه عظیم فرهنگی نیز یادش برود صحنه‌ نبرد کجاست، شکست سنگینی از دشمن به او وارد می‌شود.

معاون تربیت و آموزش سپاه استان سمنان گفت: جبهه عظیم فرهنگی باید شناخته و شناسانده شود؛ چراکه در صورت نداشتن شناخت در این میدان نبرد با شکست مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/74005/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول