اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: وزیر نفت، بهداشت و درمان را جزء الزامات صنعت نفت عنوان کرد.

بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رستم قاسمی ظهر امروز در افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان جم اظهار داشت: بهداشت و درمان جزء الزامات صنعت نفت است و در کنار این صنعت عظیم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده حضوری پررنگ دارند.

وی افزود: با فراهم شدن خدمات بهداشتی و درمانی از سوی صنعت نفت، ساکنین مجاور مناطق نفت و گاز نیز از این خدمات درمانی برخوردار می‌شوند.

وزیر نفت تصریح کرد: صنعت نفت به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و خدمات رفاهی و بهداشتی و درمانی مراکز وابسته به صنعت نفت در واقع به مردم و ساکنان بومی نیز تعلق دارد و همه می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهرستان جم نیز اظهار داشت: توجه صنعت نفت به شهرستان‌های جم و کنگان و توسعه زیرساخت‌های این مناطق امری لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی بیان کرد: وزیر نفت تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت امکانات در شهرستان‌های جنوبی استان داشته و راه‌اندازی این مراکز بهداشتی امری ارزشمند است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مسئولان محلی، چند پروژه مهم بهداشتی و درمانی و پشتیبانی در بیمارستان توحید جم و کمپ شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم، انبار مدیریت بحران بیمارستان توحید، بخش دندانپزشکی درمانگاه کمپ نفت و گاز پارس و سیستم آرشیو و ارسال تصاویر دیجیتال پزشکی (PACS ) پروژه‌هایی بودند که به دست وزیر نفت افتتاح شدند.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول