اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

اهدای 92 واحد خون توسط اعضای هلال احمر بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از اهدای 92 واحد خون توسط داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

اهدای 92 واحد خون توسط اعضای هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع اعضای داوطلب هلال احمر بشرویه به اهدای خون توسط داوطلبان این نهاد اشاره و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طی دو مرحله 164 نفر از امدادگران و داوطلبان هلال احمر بشرویه خون اهدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: هدف از این برنامه فرهنگ‌سازی بین اعضا در راستای رسیدن به اهداف بشر دوستانه و همچنین کمک به نیازمندان است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان اینکه در این مرحله حدود 99 نفر از امدادگران و داوطلبان هلال احمر این شهرستان حضور داشته‌اند، افزود: 92 واحد خون از طرف امدادگران و داوطلبان هلال احمر بشرویه در این برنامه اهدا شده است.

عارفیان کمک به نیازمندان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر و نیروهای داوطلب و پرتلاش این مجموعه همیشه در کارهای خیر پیشقدم بوده و در مناسبت‌های مختلف سعی می‌کنند جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش بگذارند.

وی گفت: با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال‌احمر، نیروهای پرتلاش این نهاد از این امر خیر غافل نبوده بلکه سعی کرد‌ه‌اند به طور مناسب و مطلوب در این صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهدای خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با اشاره به اهمیت اهدای خون در نجات انسان‌ها اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون با نیت کمک به بیماران نیازمند و سلامتی آنها، خون خود را اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول