اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

اجرای طرح داوطلبی یک‌روزه با دانش‌آموزان محروم روستایی بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه از اجرای طرح داوطلبی یک‌روزه با دانش‌آموزان محروم روستایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح داوطلبی یک‌روزه با دانش‌آموزان محروم روستایی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان روستایی بشرویه اظهار کرد: اجرای طرح داوطلبی یک‌روزه با دانش‌آموزان محروم روستایی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با اهداف هلال احمر و همچنین آشنایی مقدماتی با اصول اولیه امداد و کمک‌های اولیه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه داوطلبی 115 بسته آموزشی و بهداشتی از جمله لوازم‌التحریر، مسواک و خمیر دندان در بین دانش‌آموزان محروم روستای نیگنان توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه همچنین از توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی در بین روستاییان نیازمند این شهرستان خبر داد.

عارفیان افزود: این نهاد با حضور در روستاهای نایگ، هنویه و نیگنان 100 بسته حمایتی شامل برنج، تن ماهی، رب و ماکارونی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه امید به زندگی در بین اقشار نیازمند جامعه و همچنین آشنایی داوطلبان خیر و نیکوکار عضو هلال احمر با نیازمندان واقعی جامعه دانست.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه اظهار کرد: توجه به محرمان و انجام اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه یکی از رسالت‌های اصلی هلال احمر است که تا کنون جمعیت هلال احمر بشرویه در این زمینه اقدامات موثری را انجام داده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول