اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

دشمن به دنبال حذف عاشورا و امر به معروف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود به دنبال این است تا عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر را از ما بگیرد.

دشمن به دنبال حذف عاشورا و امر به معروف است

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) فلسفه قیام آن حضرت و رقم خوردن حادثه عاشورا و کربلا را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی افزود: امروز نیز بسیج در راستای وصیت امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال دارد.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس نیز دو عنصر عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین عواملی بود که رزمندگان اسلام برای پیروزی بر دشمن از آن استفاده کردند بیان داشت: در حال حاضر نیز مردم از این دو عنصر برای مقابله با دشمن استفاده می‌کنند.

وی افزود: امروز نیز برای زنده نگه داشتن عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر حدود 700 هیئت مذهبی در شهرستان کاشان فعالیت دارند که این هیئت‌ها از کودکان که هیئت‌های عشاق علی‌اصغر(ع) و بزرگترها که هیئت‌های ابوالفضل‌العباس(ع) و امام حسین(ع) را تأسیس کرده‌اند تشکیل می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان بیان داشت: همه این‌ها نشانگر این است که آحاد مردم نسبت به امام حسین(ع) و حادثه عاشورا طی مدت دو ماه محرم و صفر ارادت داشته و عزاداری می‌کنند.

نائینی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای نابودی اسلام به دنبال گرفتن عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر مسلمانان است ابراز داشت: هرگاه عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر توأم با یکدیگر باشند غدیر ظاهر می‌شود و ناگزیر پاسداری از ولایت، مقابله با فتنه‌ها و بصیرت به همراه آن می‌آید که امیدواری به آینده و پیروزی بر دشمن را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول