اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مینودشت:

هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت گفت: تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم و ایام عاشورای حسینی فرصت خوبی است تا فرهنگ ناب عاشورائیان ترویج و تقویت شود.

هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی خالقی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‎های مقاومت محلات و ادارات مینودشت اظهار داشت: در اینکه مردمان ما به ویژه جوانان ما حسینی هستند و روحیه مقاومت، ایثار و آزادگی را از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و خاندان و یارانش به ارث برده‎اند و در دفاع از ارزش‎های اسلامی و ایرانی تمام تلاش خود را به کار می‎گیرند شکی نیست، لذا با عنایت به تقارن این دو رویداد مذهبی و ملی در کنار هم فرصت خوبی است این باورها و اعتقادات تقویت شود و به سمت و سویی که بیشترین بازدهی را دارد هدایت شود.

اعلام مهمترین برنامه‎های هفته بسیج در مینودشت

وی با تاکید بر حضور همه جانبه پاسداران و بسیجیان در برنامه‎های ویژه ایام محرم و هفته بسیج برنامه‎های این هفته مهمترین آنها عبارت است از شرکت پرشور و فعال در مراسم ویژه سوگواری امام حسین (ع) و یارانش، نشست مربیان درس آمادگی دفاعی، نشست‎های سیاسی و بصیرتی ویژه کارکنان پایور و وظیفه، نشست معرفتی بصیرت با موضوع گفتمان ولایت و اقتصاد مقاومتی، نشست تربیت‎یافتگان عاشورایی با موضوع گفتمان ولایت، نشست حلقه صالحین، افتتاح متمرکز پروژه‎های محرومیت‎زدایی، همایش نوجوانان بسیجی (همایش 13 ساله‎ها)، افتتاح پایگاه‎های مقاومت جدید و برگزاری یادواره‎های شهدا با موضوع اقتصاد مقاومتی و گفتمان ولایت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت دیدار و سرکشی از خانواده‎های شهدا با عنوان مهر ولایت، برگزاری نمایشگاه‎های فرهنگی و هنری بسیج، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خواهران بسیجی، حضور بسیجیان در نماز عبادی، سیاسی جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک و پخش فیلم زندگی‌نامه شهدا، همایش زینبیان زمان ویژه بانوان بسیجی، ویزیت رایگان و رسیدگی به بیماران نیازمند توسط پزشکان و پرستاران بسیجی را از دیگر برنامه‎های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

خالقی اضافه کرد: در برگزاری این مراسم حجت‎الاسلام حسینی امام جمعه مینودشت و ستاد نماز جمعه شهر، فرمانداری و ادارات و نهادهای دولتی، شهرداری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران، پایگاه‎های مقاومت، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدارس، هیئت امنای مساجد و روحانیون با سپاه مینودشت همکاری خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد برنامه‎های خوبی در شأن و منزلت بزرگ پاسدار عالم حضرت حسین (ع) و نهاد مقدس و مردمی بسیج برگزار شود.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول