اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج انجام می‎شود

برگزاری یادواره شهدای اهل سنت گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: یادواره شهدای اهل ‌سنت گنبدکاووس در مصلای بزرگ اهل سنت این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای اهل سنت گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای اهل سنت شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این یادواره به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای اهل سنت شهرستان و با محوریت محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) در روز چهارشنبه اول آذر ماه مصادف با دومین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد یادواره شهدای ترکمن در شهرستان گنبدکاووس افزود: در این یادواره اعضاء خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعات شهرستان، معتمدین، نخبگان و شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشوری و استانی و شهرستانی و سایر اقشار مردم شهرستان حضور خواهند داشت. 

جعفری با بیان اینکه اهل سنت این شهرستان تاکنون بیش از 130 شهید تقدیم انقلاب کرده است اذعان داشت: این یادواره نقش مهمی در تحکیم وحدت و برادری میان اهل سنت و تشیع داشته و عامل مهمی در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج آرمان‌های الهی آنها برای انتقال به نسل‌های بعدی انقلاب خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: یادواره شهدای ترکمن در سال گذشته در شهرستان گنبدکاووس برگزار شده بود.

وی بر اطلاع‎رسانی گسترده این یادواره در بین مردم توسط صدا و سیما و رسانه‎ها و مطبوعات محلی تاکید کرد.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان راهکارها و نظرات خود در خصوص برگزاری این یادواره پرداختند و بر حضور علما و روحانیون و آحاد مردم در این مراسم تاکید کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول