اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف بیش از 5 تن کابل برق سرقتی

باند سارقان کابل برق در رفسنجان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از متلاشی شدن باند 3 نفره سارقان کابل برق با 15 فقره سرقت و کشف 5 تن کابل برق سرقتی در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

باند سارقان کابل برق در رفسنجان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، سید محمد رضایی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق از اداره آب و فاضلاب و موتورهای کشاورزی در سطح شهرستان رفسنجان، دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان رفسنجان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 5 هزار و 416 کیلوگرم کابل برق کشف و سه سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس، مجرمان دستگیر شده به 15 فقره انواع سرقت کابل و سیم برق در سال 90 و 91 اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول