اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 12 سارق با 72 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 12 سارق و کشف 72 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 12 سارق با 72 فقره سرقت در قزوین

غلام‌حسین دارایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان، مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات فنی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات، این مأموران موفق شدند یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 22 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: سارق دستگیر شده با تغییر در شماره بدنه موتورسیکلت‌های سرقتی آنان را به فروش می‌رساند که در این خصوص تاکنون 15 مالخر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

دارایی اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز با دستگیری یک سارق موفق به کشف دو فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

این مسئول تصریح کرد: دستگیری یک سارق و کشف شش فقره سرقت سیم برق از دیگر اقدامات مأموران انتظامی شهرستان البرز در روز گذشته است

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران کلانتری 14 قزوین نیز دیروز با دستگیری یک سارق ساختمان‌ها نیمه‌کاره، 18 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان را کشف کردند.

دارایی خاطرنشان کرد: در اقدام دیگری، مأموران کلانتری 12 قزوین با دستگیری دو سارق موفق به کشف چهار فقره سرقت سیم برق، سه مورد سرقت قطعات خودرو و سه مورد سایر سرقت‌ها شدند.

این مسئول همچنین از دستگیری یک سارق داخل خودرو توسط مأموران کلانتری 13 قزوین خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده به ارتکاب شش فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو معترف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران کلانتری 17 قزوین نیز با دستگیری یک سارق داخل خودرو موفق به کشف سه فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

دارایی ادامه داد: دستگیری یک سارق و کشف سه فقره سرقت داخل خودرو، لوازم و قطعات آن توسط مأموران کلانتری 20 شهرک اقبالیه از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان بویین زهرا نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری دو سارق موفق به کشف دو فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بویین زهرا شدند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول