اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

دستگیری سارقان زورگیر در زابل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: چهار سارق زورگیر که با تهدید سه خواهر طلا و جواهرات آنان را سرقت کرده بودند در زابل دستگیر شدند.

دستگیری سارقان زورگیر در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن عطار اظهار داشت: چهارم آبان ماه سال‌جاری این سارقان با توسل به زور، وارد منزلی در خیابان باقری شهرستان زابل شدند.

وی افزود: سارقان پس از ورود به عنف به منزل مذکور در حالی که سر و صورت خود را بسته بودند با تهدید چاقو، طلا و جواهرات مالباختگان را به سرقت برده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: به دنبال تماس مالباختگان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، بلافاصله ماموران کلانتری 11 شهرستان زابل در محل حاضر و ضمن بررسی صحنه جرم اظهارات شاکیان را نیز ثبت کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات نخست ماموران و بر اساس اطلاعات و اخبار به‌دست آمده در زمینه حضور دو سارق تحت تعقیب در منطقه حسن‌آباد شهرستان زابل، ماموران با هماهنگی مراجع قضایی موفق شدند یکی از این سارقان را که احتمال می‌رفت در سرقت به عنف از منزل مذکور نیز نقش داشته باشد را دستگیر کنند.

عطار اضافه کرد: به‌دنبال دستگیری این سارق و ارسال پرونده به دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان زابل طی تحقیقات فنی و تخصصی ماموران سارق دستگیر شده لب به اعتراف گشود و به سرقت از منزل این سه خواهر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی زابل با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری سه همدست دیگر این سارق شد.

وی گفت: تحقیقات برای کشف اموال مسروقه از این چهار متهم دستگیر شده ادامه دارد.

انتهای پیام/175004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول