اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قزوین خبر داد

تحقق 94 درصدی تعهدات اشتغالزایی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین گفت: در هشت ماهه نخست امسال 94 درصد تعهدات اشتغالزایی در شهرستان قزوین تحقق یافته است.

تحقق 94 درصدی تعهدات اشتغالزایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد افشار پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قزوین اظهار کرد: با اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی که دستگاه‌های اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال در مدت هشت ماهه نخست سال جاری در شهرستان داشتند، توانسته‌ایم به 94 درصد از تعهدات اشتغالزایی در شهرستان قزوین عمل کنیم.

این مسئول ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی شهرستان قزوین در هشت ماهه نخست سال جاری در راستای عمل به تعهدات خود در بخش ایجاد اشتغال به نحو شایسته‌ای اقدام کرد‌ه‌اند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی بالای 100 درصد به تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کرده‌اند، افزود: این آمار می‌تواند افزایش پیدا کند چرا که هنوز به طور کامل ارگان‌ها در سامانه، اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند.

افشار اضافه کرد: البته در سامانه ثبت اطلاعات نواقصی نیز وجود دارد و با توجه به اشتغال‌های فصلی در نیمه دوم سال شاهد افزایش ارقام ایجاد اشتغال در شهرستان قزوین خواهیم بود.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته شهرستان قزوین در بحث ایجاد اشتغال تصریح کرد: سال گذشته نیز این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بود و امسال نیز امید می‌رود تا پایان سال به تمام تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان قزوین عمل کنیم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه قزوین در زمینه ایجاد اشتغال بیان کرد: قزوین ظرفیت‌های بالقوه خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارد که دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از این ظرفیت‌ها هرچه بیشتر در راستای کاهش بیکاری بکوشند.

افشار مشاغل خانگی را یکی از ابزارهای کاهش بیکاری در جامعه دانست و اذعان کرد: در بسیاری از کشورهای جهان دولت‌ها در زمینه اشتغال‌های خانگی سرمایه‌گذاری می‌کنند و در ایران نیز از دیرباز مشاغل خانگی مورد توجه مردم بوده است و امروزه نیز با ساماندهی این مشاغل، گامی بلند برای افزایش فرصت‌های شغلی برداشته شده است.

این مسئول در خاتمه اظهار کرد: جا دارد از تمام دستگاه‌های اجرایی که در راستای ایجاد اشتغال و عمل به تعهدات خود در این زمینه در شهرستان قزوین تلاش و همت کرده‌اند، تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/77003/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول