اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مهارت‌آموزی بستر کارآفرینی و ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهارت‌آموزی در کنار کسب علم و دانش، بستر کارآفرینی و ایجاد اشتغال است.

مهارت‌آموزی بستر کارآفرینی و ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی ظهر امروز در دیدار با چهار تن از برگزیدگان سیزدهمین مسابقات ملی مهارت کشور در استانداری اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات در استان دارای مشکلات زیادی است.

وی افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای باید در بخش‌ها و برخی شهرهای استان توسعه یابد، تا زمینه کسب مهارت و ایجاد شغل برای جوانان فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان کسب رتبه‌های برتر مهارت آموزی را توسط جوانان استان، نشان از استعدادهای بالای فرزندان استان و تلاش و ممارست مربیان عنوان کرد.

نارویی در ادامه از مسئولان خواست با برنامه‌ریزی‌های مناسب و سرمایه‌گذاری در امر آموزش، جایگاه سازمان فنی و حرفه‌ای استان را در کشور ارتقاء بخشند.

وی ارتقاء رتبه سازمان فنی و حرفه‌ای استان از رتبه 31 به 16 را در طول یک سال، شایسته تقدیر ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش دست اندرکاران این مهم شاهد شکوفایی مهارت آموزی در کشور باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان هم در این دیدار از کسب رتبه اول و احراز مدال طلای رشته خیاطی و فناوری مد توسط خانم فاطمه خانی حسامیه و کسب رتبه دوم نقاشی خودرو توسط آقای علی خانی و احراز دیپلم افتخار در رشته طراحی فضای سبز توسط آقایان گرامی‌نیا و جلالی نژاد در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.

محمد جهانتیغی گفت: جوانان استان امسال در 13 رشته از بین 28 رشته مهارتی شرکت کرده‌اند که چهار نفر آنان به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات برتر شناخته شده‌اند.

وی افزود: بیش از 40 کشور عضو سازمان جهانی کار ANO هستند که مسابقاتی را برای تعیین سطح مهارت جوانان خود برگزار می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از این کشورها است.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول