اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

توجه بیشتر به بهداشت محیط‌های کار در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: با ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری در محیط‌های کار باید سطح بهداشت کارگران را ارتقاء بخشیم.

توجه بیشتر به بهداشت محیط‌های کار در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کوروش ساکی ظهر امروز در گردهمایی یک روزه مسئولان خانه‌های بهداشت کارگری بنگاه‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در بحث بهداشت و سلامت در حیطه‌های مختلف مباحث مختلفی وجود دارد و وقتی وارد این عرصه می‌شویم بحث و اهمیت ایجاد خانه‌های بهداشت در محیط‌های کارگری بیش‌تر از گذشته خود را بروز می‌دهد.

وی با تاکید بر ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری در محیط‌های کار، تصریح کرد: با ایجاد خانه‌های بهداشت در محیط‌های کارگری شاهد ارتقای سطح ایمنی برای پرسنل می‌شویم.

ساکی با بیان اینکه ایجاد خانه‌های بهداشت در کارگاه‌ها گام بزرگی بود که از سال‌های گذشته در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان‌غربی برداشته شده است، افزود: ایجاد این خانه‌های بهداشت در راستای ارتقای سطح سلامتی، افزایش بهداشت کار و جلوگیری از عوامل آسیب‌رسان به کارگران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با ابراز امیدواری از گسترش خانه‌های بهداشت در کارگاه‌ها، ابراز داشت: امید است بتوانیم عرصه تکاملی را در این زمینه طی کنیم.

ساکی با اشاره به‌ بکارگیری کاردان‌های بهداشت حرفه‌ای در این زمینه، گفت: استفاده از افرادی که دارای تحصیلات مرتبط در این زمینه هستند، می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدماتی که در خانه‌های بهداشت ارائه می‌شود، کمک کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه در ابتدای راه قرار داریم، اظهار داشت: در این راه برای رسیدن به اهداف تعیین شده مسیر طولانی در پیش داریم.

ساکی تصریح کرد: بالا بردن بهداشت محیط در محل کار حداقل اقدامی است که می‌توانیم انجام دهیم چرا که انسان دارای ابعاد مختلف وجودی است و نیاز است تا از بعد معنوی و روانی نیز به آن توجه شود.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر کارفرمایان به بحث بهداشت کارگران، افزود: در این راستا لازم است تا بهداشت روانی و سلامت کارگران در محیط کاری تأمین شود.

انتهای پیام/61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول