اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شوراهای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت 16 شورای آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول شوراهای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فعالیت 16 شورای آموزش و پرورش در این استان خبر داد.

فعالیت 16 شورای آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

مجید عباس‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تفویض اختیار، تمرکز‌زدایی و مشارکت‌های محلی برای ارتقای فعالیت‌های آموزش و‌ پرورش از موضوعات قابل توجه‌ است که همیشه مورد توجه تمامی کشورها بوده است.

وی افزود: دولت همیشه به تنهایی قادر به تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نظر خویش نبوده و دولت مردان و صاحب‌نظران همیشه در تکاپوی یافتن یک راه‌حل مناسب برای حضور و تعامل همه‌جانبه مردم و مسئولین بوده‌‌اند.

عباس‌پور، ایجاد شوراهای آموزش و پرورش را تحول عظیمی دانست و گفت: شوراها مسائل آموزش و پرورش را عمومی کرده و اذهان مدیران و مسئولین دولتی و عموم مردم را درگیر و حرکت به سوی مشارکت در تصمیم‌گیری را در این بخش فراهم کرده‌اند.

وی از کسب رتبه نخست توسط شوراهای آموزش و پرورش استان در سطح کشور خبر داد و گفت: از سال 85 تا به حال شورای آموزش و پرورش هر ساله حائز عناوین برتری شده و امسال نیز رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده است.

عباس‌پور با اشاره به تعداد شوراها در استان خاطرنشان کرد: در استان 16 شورا با 216 عضو فعال وجود دارد که از این تعداد 16 نفر زن و 198 آقا هستند.

وی از اجرایی شدن 98 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد:‌ تاکنون شش جلسه شورا در استان تشکیل شده که 42 مصوبه داشته و 98 درصد آن اجرایی شده و تا بدین لحظه در شهرستان و مناطق مجموعا 105 جلسه شورا تشکیل شده است.

انتهای پیام/68006/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول