اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

آموزش و پرورش حوزه عمل و نظر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: آموزش و پرورش دستگاه تعلیم و تربیت، عمل و نظر است.

آموزش و پرورش حوزه عمل و نظر است

سیدمحمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: آموزش و پرورش دستگاه تعلیم و تربیت است و جای برد و باخت نیست.

وی با بیان اینکه ما برای خط کشی نیامده‌ایم زیرا آموزش و پرورش حوزه عمل و نظر است، افزود: همه همکاران و فرهنگیان آبادان می‌توانند در حوزه‌های کلان و ریز نظرها، پیشنهادات و کاربردهای خود را به مجموعه این ارگان ارائه دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: همه باید با همکاری موازی با یکدیگر از راضی شدن به حداقل‌ها گذشته و به دنبال راهکارهایی برای رسیدن به اهداف بزرگ باشیم.

وی با اشاره به بعضی از کاستی‌ها در این ارگان آموزشی گفت: اگر به حداقل‌ها راضی شویم کل مجموعه دچار عقب ماندگی شده و اهداف آموزشی و تربیتی در دراز مدت محقق می‌شود.

مولوی ادامه داد: هم افزایی نیروها، ارائه حداکثر توانمندی‌ها، استفاده از فکر و قلم همه اعضای آموزش و پرورش از دانش‌آموزان تا کادر اداری و فرهنگی راه رسیدن به پیشرفت و تکامل را هموارتر می‌کند.

وی با اشاره به لزوم عدم وابستگی در این ارگان آموزشی گفت: همه اعضای اداره آموزش و پرورش به معنای خاص خدمتگزار است و هیچ گونه تعلق و وابستگی ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان اضافه کرد: حیثیت آموزش و پرورش به دست کسی سپرده نمی‌شود اما به کسی هم بی‌احترامی نکرده و در خط اهداف این ارگان حرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: فضای اداره آموزش و پرورش به سمتی سوق داده می‌شود که همه همکاران و اعضای این اداره به راحتی نظرات و پیشنهادات خود را انتقال داده و فاصله‌ها برداشته شود.

مولوی در پایان گفت: من هم از داخل و هم از بیرون سیستم اداره آموزش وپرورش شهرستان آبادان را درک کرده و نقاط ضعف و قوت کار را می‌شناسم و با همکاری همکاران درصدد رفع سریع مشکلات هستم.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول