اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

بسیج کلید طلایی پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: بسیج کلید طلایی پیشرفت و ترقی کشور به شمار می‌رود.

بسیج کلید طلایی پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی یکشنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: امروز بسیج پرچم میدان‌داری را بر دوش گرفته و وارد میدان شده و در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیز تلاش فراوان و اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان ماه آغاز و تا ششم آذر ماه ادامه دارد، بیان کرد: این برنامه‌ها با مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی مقارن شده و باید در شأن و منزلت این ایام برنامه‌ها به خوبی اجرا شوند.

وی به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سنندج اظهار کرد و گفت: برگزاری رزمایش بسیج، حضور بسیجیان در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اجرای مسابقات قرآنی، برگزاری برنامه‌های ورزشی و افتتاح طرح‌های ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج همچین برگزاری کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج خواند و گفت: این مراسم ملی نیز در اواخر روزهای هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود.

یوسفی یادآور شد: پشتیبانی و حمایت ادارات شهرستان سنندج در راستای برگزاری این مراسم امری ضروری است و امیدواریم با همکاری رؤسای ادارات سنندج بتوانیم زمینه برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی ناهید فاتحی‌کرجو را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: بسیج شهرستان سنندج امسال 495 برنامه را در سطح مدارس، مساجد، ادارات و کارخانجات به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه این برنامه‌ها همزمان با سراسر کشور در شهرستان سنندج نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: باید زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در این برنامه‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول