اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

بیش از 600 عنوان برنامه هفته بسیج در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: 613 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

بیش از 600 عنوان برنامه هفته بسیج در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حبیب شهسواری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسب حلول ماه محرم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته بسیج امسال با ایام عزاداری سالار شهیدان مقارن شده است تمام برنامه‌های هفته بسیج رنگ و بوی حسینی به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال، تصریح کرد: «بسیج در امتداد عاشورا» شعار محوری امسال هفته بسیج است.

شهسواری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده در این زمینه از 30 آبان ماه آغاز می‌شود، افزود: 23 عنوان برنامه فرهنگی از جمله افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برپایی نمایشگاه هزار کتاب در ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج ارومیه در پارکینگ طبقاتی طوبی واقع در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه بعد از ظهر فردا ساعت 16:30 در محل فوق افتتاح و تا پایان هفته بسیج دایر است.

شهسواری به دیدار فرماندهان سپاه با بسیجیان ارومیه تحت عنوان «بیعت با رهبری» اشاره کرد و گفت: در روز اول هفته بسیج همایش امر به معروف و نهی از منکر در 17 شهر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرهای مختلف استان خبر داد و اعلام کرد: آذربایجان‌غربی در کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی 72 واحد مسکونی احداث می‌کند که از این تعداد 40 واحد مسکونی در روز دوم هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین به سایر برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها شامل دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، همایش مربیان نمونه صالحین، نواختن زنگ بسیج در مدارس، همایش شیرخوارگان، همایش عزاداری بسیج ورزشکاران و مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) است.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول