اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 25

سلامی: ترویج فرهنگ اسلامی رسالت بسیج در رسانه است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان گفت: رسالت بسیج در رسانه‌ها، ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در سطح جامعه است.

سلامی: ترویج فرهنگ اسلامی رسالت بسیج در رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی عصر امروز در کارگاه آموزشی رابطان خبری معاونت‌ها و اقشار سپاه استان سمنان که با در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که سپاه و بسیج نقش اساسی بین آحاد مردم و جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: بصیرت‌افزایی در صحنه‌های مختلف، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نهضت روشنگری مواردی بوده که میدان و پرچم‌داری آن به دوش سپاه و بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: گاهی باید یک حرکت و نهضتی را در جامعه احیا کرد که تمام فعالیت‌ها و ماموریت‌ها روی همین محور و اصول دور بزند و این خاصیت ذاتی بسیج است که تحرک مبتنی بر اصول اسلامی را در جامعه رواج ‌دهد.

سلامی بیان کرد: کار بسیج در عرصه‌های جامعه موازی‌کاری نیست و مجموعه سپاه و بسیج قصد ندارد کارهایی را که خیلی از ادارات انجام می‌دهند، صورت دهد؛ در عین حال، کارهای بسیج باید رنگ و بوی انقلابی و ولایت‌مداری داشته باشد.

وی افزود: تمام کارهای بسیج و سپاه باید بر اصول اسلامی استوار باشد و حول محور پیاده‌سازی ارزش‏های الهی در جامعه انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: اخبار سازمانی و ماموریت‌های ما در جامعه باید انعکاس داده شود و این جزئی از ماموریت‌های سپاه و بسیج  تلقی می‌شود.

سلامی ادامه داد: باید هر روز اخبار مختلف در عرصه‌های گوناگون از خدمات سپاه و بسیج به جامعه انعکاس داده شود تا با به نمایش گذاشتن کارها برای بیرون از سازمان، همه جامعه متوجه اقدامات بسیج و سپاه ‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید در اطلاع‌رسانی، سازمان گسترده بسیج را درک کنیم و بدانیم که نمی‌توان تنها با اتکا به مجموعه روابط عمومی، همه خواسته‏ها را محقق کرد؛ بلکه باید همه اجزای سازمانی در سپاه و بسیج در این مأموریت مهم همکاری کنند تا اخبار بسیج و سپاه در سطح جامعه به خوبی منتشر شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: در انتشار اخبار باید به سرعت انتشار، اولویت‌بندی اخبار و تنظیم درست و حرفه‌ای توجه کرد.

سلامی بیان کرد: مجموعه روابط عمومی باید از تمام فعالیت‌های انجام شده در سپاه و بسیج آگاه و مطلع باشد تا به‏موقع نسبت به اطلاع‌رسانی آن توسط رسانه‌ها اقدام کند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی زمانی مطلوب و خوب است که در معرض افکار عمومی مردم در سطح جامعه قرار گیرد؛ چرا که امروز هر کس در مجموعه بسیج فعالیت می‌کند، خدمت بزرگی را به جامعه ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول