اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی آبیک مطرح شد

سلطه‌جویی اقتصادی هدف ابررسانه‌های جهانی است

خبرگزاری فارس: خبرنگار صدا و سیما در لندن سلطه جویی اقتصادی را اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف ابررسانه‌های جهانی ذکر کرد.

سلطه‌جویی اقتصادی هدف ابررسانه‌های جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، اسماعیل فلاح در همایش بصیرتی و سیاسی فرهنگیان بسیجی شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران رواج بی‌بند و باری و خشونت را دو استراتژی ابر رسانه‌های جهانی ذکر کرد و گفت: ابررسانه‌های جهانی حامی یک درصد سرمایه‌داری در دنیا هستند که زیر نظر جریان صهیونیسم هستند.

وی افزود: ابررسانه‌های جهانی برای به دست آوردن پول و فروش روزنامه‌های کثیرالانتشار به هر اقدامی دست می‌زنند.

خبرنگار صدا و سیما در لندن ادامه داد: 300 میلیون وب سایت و وبلاگ در زمینه ترویج فحشا و بی‌بند و باری در دنیا وجود دارد که محل تولید آنها آمریکا و اروپاست.

فلاح بیان کرد: اینکه دشمنان برنامه‌های مختلفی را به زبان فارسی پخش می‌کنند، بیانگر این نیست که دلشان برای مردم می‌سوزد و سرمایه اضافی دارند که برای مردم هزینه کنند بنابر این مردم ایران باید بدانند 150 شبکه فارسی زبان در آمریکا و اروپا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پارازیت، تحریف و سانسور به خورد ملت ایران می‌دهند که جزو هجمه‌ها و حملات دشمنان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جریان صهیونیسم بر شش غول و ابررسانه جهانی تسلط دارد که در آمریکا مستقر هستند.

خبرنگار صدا و سیما در لندن اذعان کرد: در حال حاضر فرستنده‌های دنیا با تحریف و خبر مخاطبان را سرگرم می‌کنند تا در سیطره و سلطه خود درآورند.

فلاح سانسور را شگرد رسانه‌های خبری دنیا عنوان کرد و افزود: امروزه بدون اینکه مخاطب متوجه شود شاهد سانسور خبری هستیم که مصداق آن را در ابعاد مختلف شاهد هستیم.

وی خاطر نشان ساخت: تمام تلاش دشمنان این است که از طریق رسانه ها بر دنیا سلطه و حاکمیت داشته باشند.

خبرنگار صدا و سیما ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی روحیه، دینداری و اسلامی بودن و فرهنگ و خانواده‌های ایرانی را می‌شناسند و نرم و خزنده علیه ملت ایران کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: نورانیت امام زمان (عج) به طور قطع یقین بر انقلاب اسلامی سایه افکنده است و همیشه تابان است، بنابر این ملت ایران باید با ایمان و توکل به خدا و حفظ وحدت در حفظ انقلاب اسلامی گام بردارند چراکه دشمنان خارجی و داخلی تمام قد علیه نظام صفحه آرایی کرده‌اند ولی ملت ایران هوشیار است و نخواهد گذاشت دشمنان به اهداف و توطئه‌های دشمنان دست یابند.

انتهای پیام/77006/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول