اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

رسانه‌ها برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: رسانه‌های جمعی برای تحقق یافتن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

رسانه‌ها برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در مقطع حساسی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: رسانه‌های جمعی، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران باید مصالح نظام و اقشار مختلف مردم را در نظر بگیرند و مسائلی که با آرمان‌های مردم و شهدا سازگاری ندارد، منعکس نکنند و به چنین مواردی نپردازند.

وی تصریح کرد: مسائلی که در شرایط فعلی کشورمان پرداختن به آنها صلاح نیست نباید توسط خبرنگاران مورد سئوال قرار گیرد بلکه باید دغدغه‌ها و مشکلات مردم را مورد توجه قرار داده و برای برطرف شدن آنها به طور مستمر با نمایندگان و مسئولان امر ارتباط برقرار کنند چرا که فقط در این صورت تلاش آنها سازنده است.

احمدی با بیان اینکه از رسانه‌ای کردن بعضی مسائل باید به طور جدی خودداری شود، افزود: مسلم است که انعکاس و انتشار بعضی مسائل در جامعه ناآرامی و نگرانی ایجاد می‌کند، بنابراین می‌طلبد در این ارتباط دقت عمل بیشتری داشته و برای امیدبخشی به مردم به طور روزافزون تلاش شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه مسئولان و رسانه‌ها باید خود را یار و یاور خبرنگاران بدانند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به‌‌ هنگام و شفاف یکی از مهم‌ترین فاکتورهای توسعه قلمداد می‌شود بنابراین انتظار وجود دارد بین این دو قشر ارتباط دوسویه و سازنده برقرار شود و این ارتباط تداوم پیدا کند.

احمدی با اظهار به اینکه با شیطنت برخی که خود را اصحاب رسانه جا می‌زنند باید مقابله شود، افزود: باید از فعالیت چنین افرادی که مغرضانه در این راه قدم گذاشته‌اند جلوگیری به عمل آید تا بر کار و فعالیت افراد صادق و دلسوز خدشه‌ای وارد نشوند.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه خبرنگاران داخلی باید در انعکاس وقایع  و رویدادهای اجتماعی، اقتصادی و ... کشورمان همه جوانب امر را بررسی و سپس اطلاع‌رسانی کنند، اظهار داشت: نباید روشنگری و آگاه‌سازی به سوء‌استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتهی شده و رسانه‌های بیگانه از منابع داخلی تغذیه کنند.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول