اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

خروجی مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید آرامش ایجاد کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: نقش و خروجی خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان باید در جامعه آرامش ایجاد کند.

خروجی مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید آرامش ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد، اظهار کرد: نقش و خروجی خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان باید در جامعه آرامش ایجاد کند.

منکرسی تصریح کرد: خبرنگاران باید در بسیاری از مباحث و رشته‌ها تخصص داشته باشند تا بتوانند در مسائل مختلفی که با آن روبه‌رو هستند به‌درستی اظهارنظر و قضاوت کنند.

وی افزود: گفتنی‌ها را که باعث آرامش است باید گفت، اما موضوعاتی که باعث اغتشاش و اضطراب در بین عموم مردم می‌شود بهتر است گفته نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: اصحاب مطبوعات اگر در راستای  وحدت ملی گام بردارند این موضوع باعث قدرت ملی می‌شود.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه در ایجاد وحدت ملی وظیفه خطیری بر دوش دارند ادامه داد: در شرایط حساس کنونی کشور رسانه‌ها وظیفه دارند اخباری را درج کنند که باعث تقویت روحیه مردم شود.

منکرسی اصحاب رسانه و مطبوعات استان را یک پتانسیل خوب برای استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید به بهترین صورت به وظیفه اطلاع‌رسانی خود عمل کنند.

انتهای پیام/2700/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول