اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

هسته فتنه سبز کماکان سبز است / باید حرکت به سمت پیشرفت تداوم یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: هسته فتنه سبز کماکان سبز است و هنوز خشک نشده و ادامه حیات می‎دهد، جنگ سیاسی ادامه دارد و ممکن است در انتخابات آتی ظهور و بروز پیدا کند.

هسته فتنه سبز کماکان سبز است / باید حرکت به سمت پیشرفت تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی روز گذشته در جمع هادیان سیاسی بسیجی در حسینیه غدیر سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: باید تنها به آنچه که خواسته ولایت است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد عمل کنیم.

اقتصاد مقاومتی شعار نیست

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی فقط یک شعار نیست، تصریح کرد: با ترویج اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت جامعه دوچندان می‎شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون جنگ به کشور ایران تحمیل شده است، متذکر شد: جنگ امنیتی، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی، جنگ علمی و جنگ اقتصادی از راه‎هایی بوده که دشمن بر علیه انقلاب اسلامی استفاده کرده و می‎کند.

دشمن تلاش می‎کند تا نگاه جوانان را به روحانیت تضعیف کند

بابایی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش کرد تا نگاه جوانان را به روحانیت تضعیف کند تا از طریق این حربه بتواند ولایت را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه ایران بر جنگ امنیتی، نظامی و علمی بر دشمن پیروز شده است عنوان کرد: جنگ فرهنگی سخت‎ترین جنگ است، ایران با بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به غرب تلفات وارد کرده و این امر آثار جنگ فرهنگی دشمن بر علیه ایران است.

حرکت به سمت پیشرفت همچنان ادامه و تداوم پیدا کند

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: ایران در جنگ علمی پیروز شده اما به فرموده مقام معظم رهبری نباید بگوییم حال که از چشم‎انداز در این زمینه جلو هستیم، پس دیگر نیازی نیست تلاش کنیم بلکه باید حرکت به سمت پیشرفت همچنان ادامه و تداوم پیدا کند.

بابایی افزود: جنگ علمی یک مسابقه است و یکی جلو و یکی عقب‎تر است ولی هنوز مسابقه پایان نیافته بنابراین نباید بگذاریم تا رقیب از ما پیشی بگیرد.

همه باید در ترویج و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنیم

وی در پایان اظهار داشت: جبهه یکپارچه‎ای که در مقابل جمهوری اسلامی با جنگ اقتصادی صف‎آرایی کرده است به فرموده مقام معظم رهبری تنها با اقتصاد مقاومتی سرکوب می‎شود که همه باید در ترویج و گسترش این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول