اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد

اجرای 2 هزار برنامه در هفته بسیج در گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از اجرای 2 هزار برنامه مختلف در هفته بسیج در سطح استان خبر داد.

اجرای 2 هزار برنامه در هفته بسیج در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال ویژگی بسیار مهمی دارد و تقارن آن با دهه اول محرم بیانگر این مهم است که برنامه‎های محوری بسیج از ذات فرهنگ محرم و عاشوراست.

وی با بیان اینکه بسیج مجموعه‎ای معتقد به "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" است تصریح کرد: شعار محوری بسیج با عنوان "بسیج امتداد عاشورا" نامگذاری شده که این مهم، امری ذهنی نیست بلکه در طول دوران انقلاب اسلامی ایران به کرات به اثبات رسیده است.

راهکار برون‎رفت از مشکلات اقتصادی روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: روز مهم بسیج که پنج آذر است مقارن با روز عاشوراست لذا حال و هوای برنامه‎ها، رنگ و بوی حسینی خواهد داشت و بخشی از هفته بسیج نیز با دهه امر به معروف و نهی از منکر تقارن دارد لذا در صدد هستیم به کمک بسیجیان فرهیخته و توانمند در امر تبلیغ، مهمترین موضوع کشور که "جنگ اقتصادی" است را به صورت جدی در بین مردم تبیین کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه یکی از موارد مهم که در اکثر برنامه‎های تبلیغی، آموزشی و سخنرانی گنجانده شده تبیین اقتصاد مقاومتی است ابراز داشت: راهکار برون‎رفت از مشکلات اقتصادی روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است که در این راستا برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید الزامات و شرایط اقتصاد مقاومتی برای مردم تبیین شود متذکر شد: همدلی و هماهنگی و رویکرد همگانی سبب می‎شود تا آخرین حربه دشمنانِ لجباز را کند کنیم.

گردهمایی بزرگ بسیجیان و هیئت‎های مذهبی همزمان با روز تاسوعا در گرگان

فرمانده سپاه نینوای گلستان از گردهمایی بزرگ بسیجیان و هیئت‎های مذهبی همزمان با روز تاسوعا در گرگان خبر داد و یادآور شد: در گرگان حد فاصل میدان وحدت و چهارراه میدان این همایش بزرگ را خواهیم داشت و در شهرهای دیگر نیز بنا به تصمیم مسئولان شهرستانی برگزاری چنین همایشی متفاوت خواهد بود.

بابایی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‎های مهم در هفته بسیج، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت‌الله علم‎الهدی امام جمعه مشهد مقدس است که با عنوان "همایش بصیرت عاشورایی" در 27 آبان در گرگان برگزار خواهد شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در دو جمعه برگزار می‎شود

وی ابراز داشت: همایش شیرخوارگان حسینی به همت هیئت رزمندگان اسلام استان گلستان واحد عترت خواهران در دو جمعه یکی در 26 آبان و دیگری در سوم آذر انجام می‎گیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: دیدار با یک هزار خانواده شهید و ایثارگر، اعزام تیم‎های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم، برگزاری 50 یادواره شهرستانی و محله‎ای، برگزاری 20 نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‎های هفته بسیج در گلستان عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول