اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف استان البرز:

بیان واقعیات عاشورا از مهم‌ترین وظایف مبلغین است

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برگزاری مراسم‌های مختلف عزادارای در ایام ماه محرم و بیان واقعیات عاشورا از مهم‌ترین وظایف مبلغین است.

بیان واقعیات عاشورا از مهم‌ترین وظایف مبلغین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی صبح امروز در نشست فرهنگ عاشورایی اظهار داشت: باید نسل امروز را بیش از گذشته با این نهضت آشنا کرده و آنان را تشویق و ترغیب به حفظ این مهم کنیم.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) با این حرکت بزرگ درس جاودانگی را برای ما به یادگار گذاشت لذا این قیام یکی از مهم‌ترین و پایدارترین قیا‌م‌ها در فرهنگ شیعی محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا اعتقادات جوانان مسلمانان را خدشه‌دار کند لذا با اقداماتی درصدد نزدیکی به اهداف شوم خود است.

بنی احمدی تأکید کرد: هوشیاری و آگاهی ما در این زمینه بسیار مهم است لذا باید با به کارگیری درایت اهداف شوم دشمنان را به خودشان بازگردانیم و آنان را مانند همیشه شکست دهیم.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های مختلف عزاداری در ایام ماه محرم و بیان واقعیات عاشورا از مهم‌ترین وظایف مبلغین است.

بنی احمدی تأکید کرد: برای این بتوانیم نوجوانان و جوانان بیشتری را به حضور در این مراسم‌ها دعوت کنیم باید اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و آنان را ترغیب به حضور در مراسم‌های عزاداری کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیره استان البرز نهضت عاشورا را به عنوان یک نهضت مذهبی و یک حرکت سیاسی از پایدارترین قیام‌ها در فرهنگ سیاسی شیعه ذکر کرد و ادامه داد: تأثیرات این قیام بزرگ نه تنها در تحولات و انقلاب‌های دوران امویان و سقوط حکومت بنی امیه بلکه به عنوان عوامل موثر در انگیزه مبارزان شیعیان با حکام جور و ستم در طول تاریخ بوده است و تاکنون نیز به عنوان یک فرهنگ مبارزه در خون سربازان اسلام جاری است.

انتهای پیام/2302/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول