اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز ششم محرم

همایش جوانان عاشورایی آبادان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت رزمندگان اسلام آبادان از برگزاری همایش جوانان و نوجوانان عاشورایی در روز ششم محرم با حضور دانش‌آموزان بسیجی خبر داد.

همایش جوانان عاشورایی آبادان برگزار می‌شود

علی افشارپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت دهه اول ماه محرم از روز پنجشنبه 25 آبان آغاز و به مدت 12 شب ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مراسم عاشورای حسینی هر شب از ساعت 20 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حمید ملکی مدیر حوزه علمیه معصومیه قم، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد صادق امینی، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی و با حضور مداحان ارزشمند و توانا در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار می‌شود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری همایش نوجوانان و جوانان عاشورایی در روز ششم محرم با حضور دانش‌آموزان بسیجی یکی دیگر از برنامه‌های این هیئت به مناسبت دهه اول محرم و شهادت حضرت علی اکبر (ع) است.

افشارپور با اشاره به فعالیت ویژه خواهران در مراسمات مذهبی شهر از برگزاری همایش شیرخوارگان علی اصغر خبر داد و تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) در روز جمعه هشتم محرم با همکاری واحد پیروان عترت هیئت رزمندگان و بسیج خواهران ناحیه مقاومت آبادان در سالن اجتماعات سپاه آبادان برگزار می‌شود.

مسئول شورای هیئت مذهبی آبادان گفت: در همین راستا با توجه به تقارن هفته بسیج و دهه اول محرم، تجمع بزرگ عاشوراییان و بسیجیان عاشورایی با حضور هیئت مذهبی شهر، دسته جات عزاداری و سینه زنی به مناسبت تاسوعای حسینی در روز نهم محرم در محل زمین هیئت رزمندگان واقع در کوی کارگر جنب حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی وب سایت هیئت رزمندگان اسلام آبادان به آدرس www.moharam.com  افزود: عزاداران آبادانی با مراجعه به این وب سایت می‌توانند ضمن مطالعه آخرین اخبار در خصوص برگزاری مراسمات هیئت به آرشیو صوتی شامل سخنرانی‌ها و مداحی‌ها به صورت به روز دسترسی داشته باشند.

افشارپور در پایان افزود: هیئت رزمندگان اسلام آبادان از همه علاقه‌مندان و شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دعوت می‌کند، در این مراسم سوگواری شرکت پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول